דף הבית » מוצרי אפל » אחריות על מוצרי אפל שנרכשו בחו"ל

אחריות על מוצרי אפל שנרכשו בחו"ל

אחריות על מוצרי אפל שנרכשו בחו"ל

מהי האחריות על מוצרי אפל שנרכשו בחו"ל?

כאשר אתה קונה מוצר אפל בחו"ל, אתה עשוי לתהות איזה סוג של אחריות יש לך. התשובה תלויה במדינה בה רכשת את המוצר וכן בסוג המוצר שרכשת. באופן כללי, מוצרי אפל הנרכשים בחו"ל מגיעים עם אחריות מוגבלת המכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנה אחת מתאריך הרכישה.

מה ההבדל בין AppleCare ל-AppleCare+?

AppleCare ו-AppleCare+ הן שני סוגים שונים של תוכניות אחריות מורחבת המוצעת על ידי אפל. AppleCare היא תוכנית אחריות מורחבת בסיסית המכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים מתאריך הרכישה. AppleCare+ היא תוכנית אחריות מורחבת משופרת המכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים ממועד הרכישה, וכן נזק מקרי מטיפול לתקופה של שנתיים מיום הרכישה.

מה מכסה AppleCare?

AppleCare מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים מתאריך הרכישה. זה כולל כל תיקון הנדרש עקב פגמים בחומרים או בביצוע, כמו גם כל חלקים הדרושים לתיקון המוצר. AppleCare מכסה גם תמיכה טכנית טלפונית לתקופה של שנתיים מתאריך הרכישה.

מה AppleCare+ מכסה?

AppleCare+ מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים ממועד הרכישה וכן נזקים מקריים מטיפול לתקופה של שנתיים ממועד הרכישה. זה כולל כל תיקון הנדרש עקב פגמים בחומרים או בביצוע, כמו גם כל חלקים הדרושים לתיקון המוצר. AppleCare+ מכסה גם תמיכה טכנית טלפונית לתקופה של שנתיים מתאריך הרכישה. בנוסף, AppleCare+ מכסה עד שני מקרים של נזק מקרי מטיפול, כל אחד מהם כפוף לדמי שירות.

סיכום

כאשר אתה קונה מוצר אפל בחו"ל, אתה עשוי לתהות איזה סוג של אחריות יש לך. באופן כללי, מוצרי אפל הנרכשים בחו"ל מגיעים עם אחריות מוגבלת המכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנה אחת מתאריך הרכישה. AppleCare ו-AppleCare+ הן שני סוגים שונים של תוכניות אחריות מורחבת המוצעת על ידי אפל. AppleCare מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים מיום הרכישה, בעוד AppleCare+ מכסה פגמים בחומרים ובעבודה לתקופה של שנתיים מיום הרכישה, וכן נזקים מקריים מטיפול לתקופה של שנתיים ממועד הרכישה. למידע נוסף, תוכל לצפות בסרטונים על אחריות על מוצרי אפל שנרכשו בחו"ל או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן