דף הבית » מידע מקצועי » אייס ספייס אילת מחיר כניסה – מדריך מקיף

אייס ספייס אילת מחיר כניסה – מדריך מקיף

2023-05-13 06:00:00+02:00

מה זה אייס ספייס אילת?

אייס ספייס אילת היא אטרקציה פופולרית בעיר אילת, ישראל. זהו משטח החלקה על הקרח מקורה הפתוח כל השנה. משטח ההחלקה ממוקם בלב העיר ומהווה מקום מצוין למשפחות וחברים ליהנות מיום כיף. משטח ההחלקה פתוח בין השעות 10:00-22:00 מדי יום, ויש מגוון פעילויות הזמינות למבקרים. אייס ספייס אילת מציעה מגוון שיעורי החלקה על הקרח, הוקי קרח, החלקה אמנותית ועוד. במשטח יש גם בית קפה ומזנון, כך שהמבקרים יכולים ליהנות מחטיף או ארוחה בזמן שהם מחליקים.

אייס ספייס אילת מחיר כניסה

מחיר הכניסה לאייס ספייס אילת סביר ביותר. המחיר למבוגרים 50 ש"ח, והמחיר לילדים 40 ש"ח. יש גם הנחות לקבוצות של 10 או יותר. המחיר כולל השכרת מחליקים, והמבקרים יכולים גם לרכוש פריטים נוספים כמו קסדות, כפפות ושאר אביזרי החלקה.

למה לצפות באייס ספייס אילת

כאשר המבקרים מגיעים לאייס ספייס אילת, הם יקבלו את פניהם של צוות ידידותי שיעזור להם להתכונן להחלקה. למבקרים יינתנו גלגיליות ואביזרי החלקה נוספים, והם יוכלו לבחור מתוך מגוון פעילויות. המבקרים יכולים ליהנות משיעורי החלקה על הקרח, הוקי קרח, החלקה אמנותית ועוד. במשטח יש גם בית קפה ומזנון, כך שהמבקרים יכולים ליהנות מחטיף או ארוחה בזמן שהם מחליקים.

שירותים נוספים באייס ספייס אילת

בנוסף לפעילויות הקיימות באייס ספייס אילת, משטח ההחלקה מציע גם מגוון שירותים נוספים. המבקרים יכולים לשכור חדרים פרטיים למסיבות יום הולדת ואירועים מיוחדים אחרים. המשטח מציע גם שיעורי החלקה מגוונים כגון שיעורי מתחילים, שיעורים מתקדמים ושיעורים פרטיים. המשטח מציע גם מגוון אירועים מיוחדים, כמו מופעי קרח ותחרויות.

מופעי קרח באייס ספייס אילת

אייס ספייס אילת מציעה מגוון מופעי קרח לאורך כל השנה. מופעים אלו מציגים מחליקים מקצועיים המבצעים מגוון שגרות. המופעים הם דרך נהדרת ליהנות מבילוי לילי עם משפחה וחברים. המופעים נמשכים בדרך כלל כשעה, וניתן לרכוש כרטיסים מראש או בדלת.

תחרויות באייס ספייס אילת

אייס ספייס אילת מארחת גם מגוון תחרויות לאורך השנה. תחרויות אלו פתוחות לכל הרמות של מחליקים, ממתחילים ועד מקצוענים. תחרויות הן דרך מצוינת עבור מחליקים להראות את כישוריהם ולהתחרות מול מחליקים אחרים. התחרויות נמשכות בדרך כלל כמה שעות, וניתן לרכוש כרטיסים מראש או בדלת. אייס ספייס אילת הוא מקום נהדר ליהנות מיום כיף עם המשפחה והחברים. מחיר הכניסה סביר מאוד, ויש מגוון פעילויות לרשות המבקרים. המשטח מציע גם מגוון שירותים נוספים כגון חדרים פרטיים למסיבות יום הולדת, שיעורי החלקה, מופעי קרח ותחרויות. בין אם אתם מחליקים מתחילים או מקצועיים, אייס ספייס אילת הוא מקום נהדר ליהנות מיום של כיף והתרגשות.

דילוג לתוכן