דף הבית » מוצרי אפל » אייפון 8 פלוס יבואן אפל רשמי בעיר אילת

אייפון 8 פלוס יבואן אפל רשמי בעיר אילת

אייפון 8 פלוס יבואן אפל רשמי בעיר אילת

הכירו את האייפון 8 פלוס

האייפון 8 פלוס הוא הסמארטפון האחרון והטוב ביותר של אפל. הוא כולל עיצוב מלוטש, מעבד חזק וטכנולוגיית מצלמה מתקדמת. עם צג ה-Retina HD הגדול שלו בגודל 5.5 אינץ', האייפון 8 פלוס מושלם לצפייה בסרטים, לשחק משחקים ולהישאר מחובר. האייפון 8 פלוס הוא המכשיר המושלם למי שרוצה את העדכניים והטובים ביותר מאפל.

תכונות של אייפון 8 פלוס

האייפון 8 פלוס עמוס בתכונות שהופכות אותו לאחד הסמארטפונים המתקדמים ביותר בשוק. הנה כמה מהתכונות שהופכות את האייפון 8 פלוס לבלוט:

  • מסך 5.5 אינץ' Retina HD
  • שבב A11 Bionic עם מעבד תנועה משובץ M11
  • מצלמות כפולות 12MP עם ייצוב תמונה אופטי
  • מצלמת 7MP FaceTime HD
  • טעינה אלחוטית
  • עמיד במים ואבק
  • חיישן טביעת אצבע של Touch ID
  • מערכת הפעלה iOS 11

המצלמה של האייפון 8 פלוס

האייפון 8 פלוס כולל מערכת מצלמה כפולה של 12MP עם ייצוב תמונה אופטי. זה מאפשר תמונות וסרטונים חדים יותר, אפילו בתנאי תאורה חלשים. מצלמת 7MP FaceTime HD מושלמת לצילום סלפי וצ'אט וידאו. עם האייפון 8 פלוס, אתה יכול לצלם תמונות וסרטונים מדהימים בקלות.

מצב דיוקן

האייפון 8 פלוס כולל מצב דיוקן חדש המאפשר לך לצלם תמונות מדהימות עם עומק שדה רדוד. מצב זה משתמש במצלמות הכפולות כדי ליצור מפת עומק של הסצנה ולאחר מכן מחיל אפקט טשטוש על הרקע. זה מאפשר לך לצלם תמונות במראה מקצועי בקלות.

תמונות חיות

האייפון 8 פלוס כולל גם תמונות Live, המאפשרות לך לצלם כמה שניות של וידאו לפני ואחרי שאתה מצלם. זה מאפשר לך ללכוד רגעים שלא תוכל לצלם עם תמונת סטילס.

הביצועים של אייפון 8 פלוס

האייפון 8 פלוס מופעל על ידי שבב A11 Bionic, שהוא השבב החזק ביותר אי פעם בסמארטפון. השבב הזה מהיר ויעיל להפליא, ומאפשר לך להפעיל את האפליקציות והמשחקים התובעניים ביותר בקלות. האייפון 8 פלוס כולל גם מעבד תנועה M11 משובץ, המאפשר מעקב אחר תנועה ומעקב כושר משופר.

טעינה אלחוטית

האייפון 8 פלוס הוא האייפון הראשון הכולל טעינה אלחוטית. זה מאפשר לך לטעון את המכשיר שלך מבלי לחבר אותו לחשמל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למקם את האייפון 8 פלוס על משטח טעינה אלחוטי תואם והוא יתחיל להיטען. זה מקל מתמיד לשמור על המכשיר שלך טעון ומוכן לעבודה.

עמיד במים ואבק

האייפון 8 פלוס עמיד בפני מים ואבק, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה שנמצאים תמיד בדרכים. משמעות הדבר היא שאינך צריך לדאוג שהמכשיר שלך ירטב או יאובק כשאתה בחוץ.

סיכום

האייפון 8 פלוס הוא המכשיר המושלם למי שרוצה את העדכניים והטובים ביותר מאפל. הוא כולל עיצוב מלוטש, מעבד חזק וטכנולוגיית מצלמה מתקדמת. עם צג ה-Retina HD הגדול שלו בגודל 5.5 אינץ', האייפון 8 פלוס מושלם לצפייה בסרטים, לשחק משחקים ולהישאר מחובר. האייפון 8 פלוס הוא המכשיר המושלם למי שרוצה את העדכניים והטובים ביותר מאפל. קבל את האייפון 8 פלוס מהיבואן הרשמי של אפל בעיר אילת.

דילוג לתוכן