דף הבית » מידע מקצועי » אילת מחיר הוסטל: מדריך מקיף

אילת מחיר הוסטל: מדריך מקיף

2023-05-15 16:14:00+02:00

מה זה אילת פרייס הוסטל?

אילת פרייס הוסטל היא אופציה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך המחפשים מקום לינה נוח ומשתלם בעיר. האכסניה ממוקמת בלב אילת, קרוב לחוף הים ולהרבה מהאטרקציות של העיר. הוא מציע מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות, וכולם מגיעים עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח משותף. באכסניה יש גם בר ומסעדה, כמו גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מה מציעה הוסטל אילת פרייס?

אילת פרייס הוסטל מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות. החדרים הפרטיים כוללים חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. המעונות מגיעים עם מיטות קומותיים, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. כל החדרים כוללים מטבח משותף, המצויד במקרר, כיריים ומיקרוגל. באכסניה יש גם בר ומסעדה, כמו גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מה המחירים בהוסטל אילת פרייס?

המחירים באילת פרייס הוסטל משתנים בהתאם לסוג החדר שתבחרו. חדרים פרטיים החל מ-250 ש"ח ללילה, ואילו מעונות החל מ-80 ש"ח ללילה. האכסניה מציעה גם הנחות לשהייה ארוכת טווח ולקבוצות.

אילו שירותים מציעה אילת פרייס הוסטל?

אילת פרייס הוסטל מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה יותר. באכסניה יש בר ומסעדה, כמו גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. האכסניה מציעה גם אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר ומטבח משותף. האכסניה מציעה גם שירותי כביסה, כמו גם השכרת אופניים.

מה החוקים באילת פרייס הוסטל?

להוסטל אילת פרייס יש כמה כללים שעל האורחים לעמוד בהם. האורחים חייבים להיות בני 18 ומעלה כדי לשהות באכסניה. האורחים חייבים גם לכבד את שעות השקט של האכסניה, שהן מ-22:00 עד 8:00. האורחים חייבים גם לכבד את מדיניות האכסניה ללא עישון.

מהן האטרקציות הסמוכות?

אילת פרייס הוסטל ממוקמת בלב ליבה של אילת, קרוב לחוף הים ולהרבה מהאטרקציות של העיר. ההוסטל נמצא במרחק הליכה מטיילת אילת, מרינה אילת, ואקווריום אילת. ההוסטל גם קרוב לים האדום, שהוא מקום מצוין לשנורקלינג וצלילה.

סיכום

אילת פרייס הוסטל היא אופציה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך המחפשים מקום לינה נוח ומשתלם בעיר. האכסניה מציעה מגוון חדרים, מחדרים פרטיים ועד מעונות, וכולם מגיעים עם מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח משותף. באכסניה יש גם בר ומסעדה, כמו גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. המחירים באילת פרייס הוסטל משתנים בהתאם לסוג החדר שתבחרו, וההוסטל מציע גם הנחות לשהייה ממושכת ולקבוצות. ההוסטל ממוקם בלב אילת, קרוב לחוף הים ולהרבה מהאטרקציות בעיר, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למטיילים בתקציב נמוך.

דילוג לתוכן