דף הבית » מידע מקצועי » הוסטל בית ערבה אילת מחיר – מדריך מקיף

הוסטל בית ערבה אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-15 19:33:00+02:00

הוסטל בית ערבה אילת מחיר – מדריך מקיף

אכסניית בית ערבה אילת היא מקום אירוח מצוין למטיילים בתקציב נמוך. האכסניה ממוקמת בלב אילת ומציעה מגוון חדרים ושירותים במחיר משתלם. בין אם אתם מחפשים מקום לשהות בו לכמה ימים או כמה שבועות, להוסטל בית ערבה אילת יש מה להציע.

סוגי חדרים זמינים

אכסניית בית ערבה אילת מציעה מגוון חדרים לבחירה. ישנם חדרים ליחיד, חדרים זוגיים וחדרי מעונות זמינים. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי ומקרר.

שירותים

אכסניית בית ערבה אילת מציעה מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם למהנה יותר. באכסניה בריכת שחייה, מסעדה, בר ואזור טרקלין. יש גם חדר כביסה, ספרייה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מחירים

אכסניית בית ערבה אילת מציעה מחירים תחרותיים עבור החדרים והשירותים שלה. המחירים משתנים בהתאם לסוג החדר ומשך השהייה.

סוג חדר מחיר ללילה (ש"ח)
חדר יחיד 150
חדר כפול 200
חדר מעונות 100

אכסניית בית ערבה אילת מציעה גם הנחות לשהייה ארוכה יותר. עבור שהיות של 7 ימים או יותר, האכסניה מציעה הנחה של 10%. עבור שהיות של 14 ימים או יותר, האכסניה מציעה הנחה של 15%.

מקום

אכסניית בית ערבה אילת ממוקמת בלב אילת, קרוב לחוף הים ולאטרקציות נוספות. האכסניה נמצאת במרחק הליכה מאזורי הקניות והבילוי המרכזיים של העיר.

סיכום

אכסניית בית ערבה אילת היא מקום אירוח מצוין למטיילים בתקציב נמוך. האכסניה מציעה מגוון של חדרים ומתקנים במחיר סביר. ההוסטל ממוקם בנוחות בלב אילת, קרוב לחוף הים ולאטרקציות נוספות. אכסניית בית ערבה אילת היא המקום המושלם למטיילים בתקציב נמוך המחפשים מקום לינה נוח ובמחיר סביר.

דעה אישית

לאחרונה התארחתי בהוסטל בית ערבה אילת והתרשמתי מאוד מאיכות החדרים והשירותים. הצוות היה ידידותי ועוזר, והמחירים היו סבירים מאוד. בהחלט אמליץ על אכסניית בית ערבה אילת לכל מי שמחפש מקום אירוח בתקציב נמוך באילת. אכסנית בית הערבה אילת מחירים מציעים מחירים תחרותיים לחדרים ומתקנים. המחירים שונים לפי סוג החדר ולאורך הנופש. המחירים מתחילים ב-150 ש"ח ללילה עבור חדר יחיד ומגיעים עד 200 ש"ח ללילה עבור חדר זוגי. אכסנית בית הערבה אילת מציעה גם הנחות לנופשים ארוכים, למשל 10% הנחה עבור נופשים של 7 ימים או יותר ו-15% הנחה עבור נופשים של 14 ימים או יותר. אני הייתי באכסניית בית הערבה אילת לאחרונה והייתי מאוד מרוצה מאיכות חדרים והמתקנים. הצוות היה אדיב ועוזר והמחירים היו מאוד סבירים. אני ממליצה בחום את אכסני הערבה אילת לכל מקום נוח וזול בית המלצה בחום אחד באילת. אכסנית בית הערבה אילת מחיר

דילוג לתוכן