דף הבית » מידע מקצועי » מדריך אולטימטיבי: איפה הכי זול לקנות פלאפון באילת

מדריך אולטימטיבי: איפה הכי זול לקנות פלאפון באילת

איפה הכי זול לקנות פלאפון באילת

טלפונים סלולריים הפכו לסמל של חופש ומודרניות. אילת היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במזרח התיכון. ככזה, אין זה מפתיע שטלפונים ניידים פופולריים מאוד באזור זה. רוב האנשים משתמשים בהם כשהם מחוץ למדינה כדי לתקשר עם יקיריהם ובני משפחה בבית.

אחת הסיבות העיקריות לכך שאנשים מגיעים לאילת היא בגלל שהעיר פטורה ממע”מ, צרכנים רבים מגיעים למקום הזה כדי לקנות מוצרים אלקטרוניים כמו טלפונים ניידים וכדומה.

הנה כמה מהמקומות הזולים ביותר בהם תוכלו לקנות את הטלפון הנייד באילת:

גאדג’ט מובייל ממוקם בנוחות במרכז התיירות ומציע מגוון רחב של טלפונים סלולריים, גאדג’טים, אביזרים נלווים, אוזניות, כיסויים, כרטיסי זיכרון ועוד. החנות מציעה גם שירותי תיקונים.

אופיס דיפו הממוקם בקניון הקרח, הוא אחד מ-3 סניפים חדשים בזיכיון המשנה של אופיס דיפו המציע מגוון מוצרים דיגיטליים במחירים נוחים במיוחד.

Best Phone היא חנות קטנה המציעה מגוון מכשירים ניידים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומבצעים בלעדיים. מגוון המכשירים המתקדמים בחנות הוא של מיטב החברות כמו LG, Motorola, NOKIA, SAMSONG, Sony Ericsson, Siemens, ועוד.

דינמיקה אילת

בדינמיקה סלולר תוכלו למצוא מגוון עשיר של מוצרי סלולר כמו סמארטפונים, טאבלטים, גאדג’טים, מטענים לקיר, מטענים לרכב, סוללות, נרתיקים, אוזניות, מגיני מסך, כיסויי סיליקון והכל במחירים ללא מע”מ.

Dynamics מציעה מגוון רחב של טלפונים ואביזרים מכל היצרנים המובילים, בדגש על המכשירים המתקדמים של יבואן רשמי של אפל וסמסונג. מה עוד אפשר למצוא בדינמיקה?! כיסויי טלפון איכותיים, מגיני מסך, סוללות ניידות, מטענים ביתיים, מטענים לרכב, גאדג’טים, אביזרי מוזיקה, מוצרי בלוטות’ וכרטיסי זיכרון, טאבלטים, מחשבים ניידים ועוד.

eilat depot

דיפו אילת מציע מגוון חנויות מותגים ממיטב החברות בעולם, טלפונים ניידים וסמארטפונים, מחשבים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, כלי נגינה ורמקולים, אוזניות, אביזרים לפלאפון, ציוד לבית קפה, מסכים, טלוויזיות חכמות, חשמל ואלקטרוניקה, ריהוט גן, כלי עבודה ובנוסף חנות המוזיקה הגדולה והמקצועית בישראל.

כל הפריטים בדיפו אילת נמכרו ללא מע”מ, בהתאם לחוק אזור הסחר החופשי באילת.

oriphone

אוריפון היא מעבדת התיקונים הגדולה ביותר באילת. לצד תיקון מכשירי סלולר ומסכים, אוריפון אילת מציעה למכירה טלפונים סלולריים ואביזרים חדישים, במגוון הרחב והמחירים הזולים ביותר באילת.

אוריפון ממוקמת ברחוב השחם 4, אילת. פתוח משבת עד חמישי מ-10:00 עד 20:00 יום שישי 10:00 עד 14:00

טלפונים סלולריים הם עדיין כלי תקשורת חזק מאוד. הם לא רק טלפון נייד, אלא גם דואר אלקטרוני, GPS ומצלמה. יש להם את היכולת לאחסן מידע וניתן להשתמש בהם גם כדי לשלוח אותו.

שימוש בטלפון סלולרי הוא הדרך הקלה ביותר לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה. זהו גם כלי רב עוצמה לרשתות עסקיות וחברתיות.

דילוג לתוכן