דף הבית » מוצרי אפל » אם אבטל את המנוי שלי ל-Apple Music, האם התוכן שהורדתי יישאר?

אם אבטל את המנוי שלי ל-Apple Music, האם התוכן שהורדתי יישאר?

אם אבטל את המנוי שלי ל-Apple Music, האם התוכן שהורדתי יישאר?

מה קורה לתוכן שהורדת כשאתה מבטל את Apple Music?

Apple Music הוא שירות סטרימינג המאפשר למשתמשים לגשת למיליוני שירים, אלבומים ורשימות השמעה. זוהי דרך מצוינת לגלות מוזיקה חדשה ולהתעדכן בטרנדים האחרונים. אבל מה יקרה אם תחליט לבטל את המנוי שלך? האם התוכן שכבר הורדת יישאר זמין? התשובה היא כן. אם תבטל את המנוי שלך ל-Apple Music, התוכן שהורדת יישאר זמין. עדיין תוכל לגשת למוזיקה שהורדת ולהשמיע אותה, גם אם אין לך עוד מנוי פעיל.

מה לגבי מוזיקה שהוספת לספרייה שלך?

אם הוספת מוזיקה לספרייה שלך ממקורות אחרים, כגון תקליטורים או הורדות משירותים אחרים, המוזיקה הזו תישאר בספרייה שלך גם אם תבטל את המנוי שלך ל-Apple Music. עדיין תוכל לגשת ולהשמיע את המוזיקה שהוספת לספרייה שלך, גם אם אין לך עוד מנוי פעיל.

מה לגבי מוזיקה שרכשת?

אם רכשת מוזיקה מ-iTunes Store, המוזיקה הזו תישאר בספרייה שלך גם אם תבטל את המנוי שלך ל-Apple Music. עדיין תוכל לגשת למוזיקה שרכשת ולהשמיע אותה, גם אם אין לך עוד מנוי פעיל.

מה לגבי מוזיקה שהזרמת?

אם הזרמת מוזיקה מ-Apple Music, המוזיקה הזו לא תהיה זמינה עוד אם תבטל את המנוי שלך. לא תוכל יותר לגשת או להפעיל את המוזיקה שהזרמת, אלא אם תירשם מחדש ל-Apple Music.

השוואה מהירה

סוג מוזיקה זמינות לאחר ביטול מנוי
הורד זמין
נוסף לספרייה זמין
נרכש זמין
זרמו אינו זמין

לסיכום, אם תבטל את המנוי שלך ל-Apple Music, התוכן שהורדת יישאר זמין. גם מוזיקה שהוספת לספרייה שלך ממקורות אחרים, כגון תקליטורים או הורדות משירותים אחרים, תישאר זמינה. מוזיקה שרכשת מ-iTunes Store תישאר זמינה. עם זאת, מוזיקה שהזרמת מ-Apple Music לא תהיה זמינה יותר אלא אם תירשם מחדש ל-Apple Music. למידע נוסף, בקר ב-YouTube .

דילוג לתוכן