דף הבית » מידע מקצועי » אסטרל מרינה אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

אסטרל מרינה אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-16 04:54:00+02:00

מהי אסטרל מרינה אילת?

אסטרל מרינה אילת היא מרינה מפוארת הממוקמת בעיר אילת, ישראל. זוהי המרינה הגדולה ביותר במדינה ומציעה מגוון רחב של שירותים ושירותים לשוטרים פנאי ומסחריים כאחד. המרינה ממוקמת על הים האדום, מה שהופך אותה למקום המושלם לשייט, דיג ופעילויות מים אחרות. המרינה מציעה גם מגוון מסעדות, חנויות ואטרקציות נוספות להנאת המבקרים.

אילו שירותים ומתקנים מציעה אסטרל מרינה אילת?

אסטרל מרינה אילת מציעה מגוון רחב של שירותים ומתקנים לשייטים. במרינה יש רציף דלק בשירות מלא, מגרש סירות ומגוון חנויות ומסעדות. המרינה מציעה גם מגוון פעילויות פנאי, כגון שחייה, דיג ושייט. בנוסף, במרינה יש מגוון אירועים ופעילויות להנאת המבקרים, כגון מוזיקה חיה, תערוכות אמנות ועוד.

מה המחיר של אסטרל מרינה אילת?

המחיר של אסטרל מרינה אילת תלוי בסוג השירות או האבזור שאתם מחפשים. לדוגמא, עלות עגינה של סירה במרינה היא בין ₪200-₪400 ללילה, תלוי בגודל הסירה. עלות הדלק תלויה גם בסוג הדלק שאתה צריך. בנוסף, עלות האוכל והמשקאות במסעדות ובברים של המרינה תלויה גם בסוג האוכל והמשקאות שאתה מחפש.

דמי עגינה

עלות עגינה בסירה באסטרל מרינה אילת היא בין ₪200-₪400 ללילה, תלוי בגודל הסירה. סירות באורך של עד 10 מטר יעלו ₪200 ללילה, בעוד סירות שאורכן מעל 10 מטר יעלו ₪400 ללילה.

מחירי הדלק

עלות הדלק באסטרל מרינה אילת תלויה בסוג הדלק שאתה צריך. המרינה מציעה גם סולר וגם בנזין, ועלות הדלק מבוססת על מחיר השוק הנוכחי.

מחירי מזון ושתייה

עלות האוכל והמשקאות באסטרל מרינה אילת תלויה בסוג המזון והמשקאות שאתם מחפשים. במרינה יש מגוון מסעדות וברים, ועלות האוכל והמשקאות ישתנו בהתאם לסוג האוכל והמשקאות שאתם מחפשים.

סיכום

אסטרל מרינה אילת היא מרינה מפוארת הממוקמת בעיר אילת, ישראל. המרינה מציעה מגוון רחב של שירותים ומתקנים עבור שייטים פנאי ומסחריים כאחד. עלות עגינה של סירה במרינה היא בין ₪200-₪400 ללילה, תלוי בגודל הסירה. עלות הדלק תלויה גם בסוג הדלק שאתה צריך. בנוסף, עלות האוכל והמשקאות במסעדות ובברים של המרינה תלויה גם בסוג האוכל והמשקאות שאתה מחפש. למידע נוסף על אסטרל מרינה אילת, כולל מחירים ושירותים, בקר באסטרל מרינה אילת מחיר .

דילוג לתוכן