דף הבית » מידע מקצועי » מלון אסטרל מרינה אילת מחיר

מלון אסטרל מרינה אילת מחיר

2023-06-01 07:09:00+02:00

מלון אסטרל מרינה אילת: מלון יוקרתי בלב אילת

מלון אסטרל מרינה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. המלון מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, מה שהופך אותו ליעד המושלם לחופשה מרגיעה. מנופי הים האדום המדהימים ועד לחדריו ולסוויטותיו המרווחים, מלון אסטרל מרינה אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה יוקרתית.

שירותים ושירותים במלון אסטרל מרינה אילת

מלון אסטרל מרינה אילת מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים על מנת להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. המלון כולל בריכה חיצונית גדולה, ספא, מרכז כושר ומסעדה. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כגון שיעורי יוגה, ספורט מים וטיולים.

לינה במלון אסטרל מרינה אילת

מלון אסטרל מרינה אילת מציע מגוון מקומות אירוח המתאימים לכל הצרכים והתקציבים. המלון כולל מגוון של חדרים וסוויטות, מחדרי סטנדרט ועד סוויטות יוקרתיות. כל החדרים והסוויטות מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר וחדר רחצה פרטי.

מלון אסטרל מרינה אילת מחיר

מלון אסטרל מרינה אילת מציע מגוון מחירים המתאימים לכל התקציבים. חדרים סטנדרטיים החל מ-890 ש"ח ללילה, כאשר הסוויטות החל מ-1,490 ש"ח ללילה. המחירים משתנים בהתאם לעונה ולזמינות.

מבצעים ומבצעים במלון אסטרל מרינה אילת

מלון אסטרל מרינה אילת מציע מגוון מבצעים ומבצעים מיוחדים כדי להפוך את שהותכם למשתלמת עוד יותר. המלון מציע הנחות עבור הזמנות מוקדמות, שהות ארוכות והזמנות קבוצתיות. המלון מציע גם חבילות מיוחדות לזוגות, משפחות ונוסעים עסקיים.

בואו לחוות את המיטב של אילת במלון אסטרל מרינה אילת

מלון אסטרל מרינה אילת הוא היעד המושלם לחופשה יוקרתית באילת. עם הנוף המדהים של הים האדום, החדרים והסוויטות המרווחים שלו, והמגוון הרחב של השירותים והשירותים, מלון אסטרל מרינה אילת הוא המקום המושלם לשהות בו לחופשה מרגיעה ומהנה. למידע נוסף על מלון אסטרל מרינה אילת ומחיריו, בקרו במלון אסטרל מרינה אילת מחיר ביוטיוב.

דילוג לתוכן