דף הבית » מידע מקצועי » אסטרל פלמה אילת מחיר – מדריך מקיף

אסטרל פלמה אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-16 04:04:00+02:00

מה זה אסטרל פלמה אילת?

אסטרל פלמה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת. זהו מלון חמישה כוכבים המציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו. במלון מגוון רחב של חדרים וסוויטות, כולם מצוידים במתקני נוחות מודרניים. המלון מציע גם מגוון מסעדות, ברים ומתקנים נוספים לאורחיו.

מה המחירים באסטרל פלמה אילת?

המחירים באסטרל פלמה אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המלון מציע מגוון חדרים וסוויטות, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות דלוקס. החדרים הסטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-400 ש"ח ללילה, בעוד שסוויטות הדלוקס יכולות לעלות עד 1,500 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לתקופת השנה, עם מחירים גבוהים יותר בעונת השיא ומחירים נמוכים יותר בעונת החוץ.

אילו שירותים מציעה אסטרל פלמה אילת?

אסטרל פלמה אילת מציעה מגוון שירותים לאורחיה. במלון מגוון מסעדות, ברים ומתקנים נוספים לאורחיו. המלון מציע גם ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. המלון מציע גם מגוון פעילויות לאורחיו, כגון טניס, גולף ושאר ענפי ספורט.

אילו שירותים נוספים מציעה אסטרל פלמה אילת?

אסטרל פלמה אילת מציעה גם מגוון שירותים נוספים לאורחיה. המלון מציע מגוון שירותי קונסיירז', כגון הסעות לשדה התעופה, השכרת רכב וחבילות טיולים. המלון מציע גם מגוון שירותים עסקיים, כגון חדרי ישיבות ומתקני כנסים. המלון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כגון מוזיקה חיה ומופעים.

סיכום

אסטרל פלמה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בעיר היפה אילת. המלון מציע מגוון שירותים ושירותים לאורחיו, לרבות מגוון חדרים וסוויטות, מסעדות, ברים ומתקנים נוספים. המלון מציע גם מגוון פעילויות ושירותים, כמו ספא, מרכז כושר ובריכת שחייה. המלון מציע גם מגוון שירותי קונסיירז', כגון הסעות לשדה התעופה, השכרת רכב וחבילות טיולים. המחירים באסטרל פלמה אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולתקופת השנה, עם מחירים גבוהים יותר בעונת השיא ומחירים נמוכים יותר בעונה. למידע נוסף על אסטרל פלמה אילת, בקר ביוטיוב .

דילוג לתוכן