דף הבית » מידע מקצועי » מלון אסטרל פלמה אילת מחיר

מלון אסטרל פלמה אילת מחיר

2023-06-01 08:20:00+02:00

מלון אסטרל פלמה אילת סקירת מחירים

מלון אסטרל פלמה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. הוא מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים המחפשים שהייה נוחה ומרגיעה. המלון ידוע בשירות לקוחות מעולה ובמחירים תחרותיים. במאמר זה נסתכל על המחירים של מלון אסטרל פלמה אילת ומה יש לו להציע.

מלון אסטרל פלמה אילת מחירים

המחירים של מלון אסטרל פלמה אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. החדרים הסטנדרטיים מתחילים בסביבות ה-500 ש"ח ללילה, בעוד שהסוויטות מתחילות בסביבות ה-800 ש"ח ללילה. המחירים משתנים גם בהתאם לעונה, כאשר חודשי הקיץ הם היקרים ביותר.

שירותים ושירותים

מלון אסטרל פלמה אילת מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים. במלון בריכת שחייה, מרכז כושר וספא. הוא מציע גם מגוון של מסעדות וברים, כמו גם מרכז עסקים. המלון מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

שירות חדרים

מלון אסטרל פלמה אילת מציע שירות חדרים לאורחיו. תפריט שירות החדרים כולל מגוון מנות, מארוחת בוקר ועד ערב. שירות החדרים זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

שירות קונסיירז'

המלון מציע גם שירות קונסיירז' לאורחיו. הקונסיירז' יכול לעזור בהזמנת סיורים, בארגון תחבורה ובמתן מידע על האזור המקומי. שירות הקונסיירז' זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

חֲנָיָה

מלון אסטרל פלמה אילת מציע חניה חינם לאורחיו. החניה ממוקמת בחניון התת קרקעי של המלון וזמינה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

שירותים אחרים

המלון מציע גם מגוון שירותים נוספים, כגון כביסה וניקוי יבש, המרת מט"ח ושירות הסעות. שירות ההסעות זמין מ/אל שדה התעופה וממקומות סמוכים אחרים.

סיכום

מלון אסטרל פלמה אילת הוא מלון מפואר הממוקם בלב אילת, ישראל. הוא מציע מגוון רחב של שירותים ושירותים, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מטיילים המחפשים שהייה נוחה ומרגיעה. המלון ידוע בשירות לקוחות מעולה ובמחירים תחרותיים. המחירים של מלון אסטרל פלמה אילת משתנים בהתאם לסוג החדר ולזמן השנה. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, החל מחדרי סטנדרט ועד סוויטות. המלון מציע גם מגוון שירותים ושירותים, כגון שירות חדרים, שירות קונסיירז', חניה חינם ושירות הסעות. למידע נוסף על המחירים והשירותים של מלון אסטרל פלמה, תוכלו לבקר בהופיקיה .

דילוג לתוכן