דף הבית » מוצרי אפל » אפל תשיק שירות מתחרה בנטפליקס באפריל

אפל תשיק שירות מתחרה בנטפליקס באפריל

אפל תשיק שירות מתחרה בנטפליקס באפריל

אפל תשיק שירות מתחרה בנטפליקס באפריל

אפל אמורה להשיק שירות סטרימינג חדש באפריל, שיתחרה בנטפליקס. השירות יהיה זמין במכשירי אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד, טלוויזיות אפל ומחשבי מק. הוא יהיה זמין גם בפלטפורמות אחרות כמו Roku, Amazon Fire TV וטלוויזיות חכמות של סמסונג. השירות יציע מגוון תוכן, כולל תכנות מקוריות, סרטים ותוכניות טלוויזיה. זה גם יציע גישה ל-Apple Music, Apple News+ ו-Apple Arcade. השירות יהיה זמין ביותר מ-100 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה ויפן.

איזה תוכן יהיה זמין?

השירות יציע מגוון תכנים, כולל תכניות מקוריות, סרטים ותוכניות טלוויזיה. זה גם יציע גישה ל-Apple Music, Apple News+ ו-Apple Arcade. השירות יהיה זמין בלמעלה מ-100 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה ויפן. אפל כבר חתמה על עסקאות עם מספר ספקי תוכן, כולל HBO, Showtime ו-Starz. היא גם מנהלת מגעים עם ספקי תוכן אחרים, כמו נטפליקס והולו.

כמה זה יעלה?

אפל עדיין לא חשפה את המחיר עבור שירות הסטרימינג שלה. עם זאת, הוא צפוי להיות במחיר תחרותי, עם כמה דיווחים המצביעים על כך שהוא יכול להיות נמוך כמו 9.99 $ לחודש.

באילו מכשירים זה יהיה זמין?

השירות יהיה זמין במכשירי אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד, טלוויזיות אפל ומחשבי מק. זה יהיה זמין גם בפלטפורמות אחרות כמו Roku, Amazon Fire TV וטלוויזיות חכמות של סמסונג.

דעה אישית

שירות הסטרימינג החדש של אפל בטוח יהיה להיט בקרב הצרכנים. לחברה היסטוריה ארוכה של אספקת מוצרים ושירותים איכותיים, ושירות הסטרימינג החדש הזה אינו יוצא דופן. התמחור התחרותי והמגוון הרחב של התוכן יהפכו אותו לאופציה אטרקטיבית עבור צרכנים רבים.

שאלות ותשובות

עם אילו ספקי תוכן אפל חתמה על עסקאות?

אפל כבר חתמה על עסקאות עם מספר ספקי תוכן, כולל HBO, Showtime ו-Starz. היא גם מנהלת מגעים עם ספקי תוכן אחרים, כמו נטפליקס והולו.

האם השירות יהיה זמין מחוץ לארה"ב?

כן, השירות יהיה זמין ביותר מ-100 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה ויפן.

האם השירות יהיה זמין במכשירי אנדרואיד?

לא, השירות יהיה זמין רק במכשירי אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד, טלוויזיות אפל ומחשבי מק. זה יהיה זמין גם בפלטפורמות אחרות כמו Roku, Amazon Fire TV וטלוויזיות חכמות של סמסונג.

כמה יעלה השירות?

אפל עדיין לא חשפה את המחיר עבור שירות הסטרימינג שלה. עם זאת, הוא צפוי להיות במחיר תחרותי, עם כמה דיווחים המצביעים על כך שהוא יכול להיות נמוך כמו 9.99 $ לחודש.

סיכום

אפל אמורה להשיק שירות סטרימינג חדש באפריל, שיתחרה בנטפליקס. השירות יהיה זמין במכשירי אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד, טלוויזיות אפל ומחשבי מק, כמו גם פלטפורמות אחרות כמו Roku, Amazon Fire TV וטלוויזיות חכמות של סמסונג. הוא יציע מגוון תוכן, כולל תכנות מקורי, סרטים ותוכניות טלוויזיה, כמו גם גישה ל-Apple Music, Apple News+ ו-Apple Arcade. השירות יהיה זמין ביותר מ-100 מדינות, כולל ארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה ויפן. תמחור השירות טרם נחשף, אך הוא צפוי להיות במחיר תחרותי.

דילוג לתוכן