דף הבית » מוצרי אפל » שירות הזרמת משחקי וידאו של אפל: כל מה שאתה צריך לדעת

שירות הזרמת משחקי וידאו של אפל: כל מה שאתה צריך לדעת

שירות הזרמת משחקי וידאו של אפל: כל מה שאתה צריך לדעת

מהו שירות הזרמת משחקי הווידאו של אפל?

אפל הכריזה לאחרונה על שירות הזרמת משחקי הווידאו החדש שלה, Apple Arcade. השירות יאפשר למשתמשים לגשת לספרייה של למעלה מ-100 משחקים בלעדיים, כולם ניתנים להפעלה במכשירי אפל כגון מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק ו-Apple TV. המשחקים יהיו זמינים תמורת דמי מנוי חודשיים בודדים, ויוכלו לשחק במצב לא מקוון.

תכונות של Apple Arcade

Apple Arcade תציג ספרייה של למעלה מ-100 משחקים בלעדיים, כולם ניתנים להפעלה במכשירי אפל. המשחקים יהיו זמינים תמורת דמי מנוי חודשיים בודדים, ויוכלו לשחק במצב לא מקוון. המשחקים יאצורו על ידי אפל, ויכללו כותרים של כמה מהשמות הגדולים בתעשיית המשחקים, כמו Sega, Konami ו-Capcom. השירות יכלול גם תכונת שיתוף משפחתי, המאפשרת לעד שישה בני משפחה לשתף מנוי בודד. המשמעות היא שלכל אחד מבני המשפחה תהיה גישה לספריית המשחקים המלאה, ללא צורך ברכישת מנויים מרובים.

משחק חוצה פלטפורמות

Apple Arcade תציג גם משחק חוצה פלטפורמות, מה שיאפשר למשתמשים לשחק באותו משחק במספר מכשירים. המשמעות היא שמשתמשים יוכלו להתחיל משחק באייפון שלהם, ולאחר מכן להמשיך לשחק באייפד או ב-Apple TV שלהם.

ללא מודעות או רכישות בתוך האפליקציה

משחקי Apple Arcade יהיו נקיים מפרסומות ורכישות בתוך האפליקציה. משמעות הדבר היא שמשתמשים יוכלו ליהנות מהמשחקים מבלי לדאוג שיפוצצו בפרסומות או ילחצו עליהם לבצע רכישות בתוך האפליקציה.

הפעלה לא מקוונת

משחקי אפל ארקייד יהיו ניתנים להפעלה במצב לא מקוון, כלומר המשתמשים יוכלו לשחק במשחקים ללא חיבור לאינטרנט. זה נהדר עבור אלה שנוסעים לעתים קרובות, או עבור אלה שאין להם גישה לחיבור אינטרנט אמין.

תמחור

Apple Arcade יהיה זמין עבור דמי מנוי חודשיים בודדים של $4.99. תשלום זה יעניק למשתמשים גישה לספריית המשחקים המלאה, ויכלול גם את תכונת השיתוף המשפחתי.

סיכום

Apple Arcade הוא שירות הזרמת משחקי וידאו חדש ומלהיב שיציע למשתמשים גישה לספרייה של למעלה מ-100 משחקים בלעדיים. המשחקים יהיו זמינים תמורת דמי מנוי חודשיים בודדים, ויוכלו לשחק במצב לא מקוון. השירות יכלול גם משחק חוצה פלטפורמות, ללא מודעות או רכישות בתוך האפליקציה, ואת תכונת השיתוף המשפחתי.

שאלות ותשובות

ש: באילו מכשירים Apple Arcade יהיה זמין?

ת: Apple Arcade יהיה זמין במכשירי iPhone, iPad, Mac ו-Apple TV.

ש: האם ניתן לשחק במשחקי אפל ארקייד במצב לא מקוון?

ת: כן, ניתן יהיה לשחק במשחקי אפל ארקייד במצב לא מקוון.

ש: האם יהיו מודעות או רכישות בתוך האפליקציה במשחקי Apple Arcade?

ת: לא, משחקי Apple Arcade יהיו נקיים מפרסומות ורכישות בתוך האפליקציה.

ש: כמה עולה Apple Arcade?

ת: Apple Arcade יהיה זמין עבור דמי מנוי חודשיים בודדים של $4.99.

סיכום

Apple Arcade הוא שירות הזרמת משחקי וידאו חדש מבית אפל שיציע למשתמשים גישה לספרייה של למעלה מ-100 משחקים בלעדיים. המשחקים יהיו זמינים תמורת דמי מנוי חודשיים בודדים, ויוכלו לשחק במצב לא מקוון. השירות יכלול גם משחק חוצה פלטפורמות, ללא מודעות או רכישות בתוך האפליקציה, ואת תכונת השיתוף המשפחתי.

דילוג לתוכן