דף הבית » מידע מקצועי » אקווה דום אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

אקווה דום אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-05-01 21:08:00+02:00

מה זה אקווה דום אילת?

אקווה דום אילת הוא יעד תיירותי ייחודי ופופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אקווריום גדול המאכלס מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים ודגים אחרים. המבקרים יכולים לחקור את האקווריום ולצפות ביצורים בסביבתם הטבעית. האקווריום מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד.

אקווה דום אילת מחירים

אקווה דום אילת מציעה מגוון אפשרויות כרטיסים למבקרים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש וגיל המבקר.

סוג כרטיס מחיר (ש"ח)
מְבוּגָר 50
ילד (גילאי 3-12) 35
קשישים (גילאי 65+) 45
משפחה (2 מבוגרים, 2 ילדים) 150

למה לצפות באקווה דום אילת

אקווה דום אילת היא מקום נהדר לחקור וללמוד על החיים הימיים של הים האדום. המבקרים יכולים לצפות ביצורים בסביבתם הטבעית וללמוד עוד על המינים השונים. האקווריום מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד. האקווריום מחולק למספר אגפים, שבכל אחד מהם נמצאים מיני דגים שונים וחיים ימיים אחרים. המבקרים יכולים לחקור את הקטעים השונים ולצפות ביצורים בסביבתם הטבעית. האקווריום מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד.

תערוכות אינטראקטיביות

אקווה דום אילת מציעה מגוון של תערוכות אינטראקטיביות למבקרים. תערוכות אלו מאפשרות למבקרים להכיר מקרוב את היצורים באקווריום. המבקרים יכולים לגעת ולהאכיל את הדגים, כמו גם לצפות בהם בסביבתם הטבעית.

תוכניות חינוכיות

אקווה דום אילת מציעה גם תוכניות חינוכיות למבקרים בכל הגילאים. תוכניות אלו נועדו ללמד את המבקרים על החיים הימיים בים סוף ועל חשיבות השימור. התוכניות אינטראקטיביות ומרתקות, והן מספקות למבקרים הזדמנות ללמוד עוד על היצורים באקווריום.

שאלות נפוצות

מה עלות הכניסה לאקווה דום אילת?

עלות הכניסה לאקווה דום אילת משתנה בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש וגיל המבקר. כרטיסים למבוגרים עולים 50 ש"ח, כרטיסים לילדים 35 ש"ח, כרטיסים למבוגרים 45 ש"ח וכרטיסים משפחתיים 150 ש"ח.

מה אני יכול לצפות לראות באקווה דום אילת?

באקווה דום אילת יכולים המבקרים לחקור את האקווריום ולצפות ביצורים בסביבתם הטבעית. האקווריום מחולק למספר חלקים, שבכל אחד מהם נמצאים מינים שונים של דגים וחיים ימיים אחרים. האקווריום מציע גם תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות למבקרים בכל הגילאים.

סיכום

אקווה דום אילת הוא יעד תיירותי פופולרי הממוקם בעיר אילת, ישראל. זהו אקווריום גדול המאכלס מגוון של חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים ודגים אחרים. המבקרים יכולים לחקור את האקווריום ולצפות ביצורים בסביבתם הטבעית. האקווריום מציע גם תערוכות אינטראקטיביות, תוכניות חינוכיות ופעילויות לילדים ולמבוגרים כאחד. המחירים משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש וגיל המבקר. כרטיסים למבוגרים עולים 50 ש"ח, כרטיסים לילדים 35 ש"ח, כרטיסים למבוגרים 45 ש"ח וכרטיסים משפחתיים 150 ש"ח.

דילוג לתוכן