דף הבית » מידע מקצועי » פארק הציפורים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

פארק הציפורים אילת מחיר – כל מה שצריך לדעת

2023-04-25 07:56:00+02:00

היכרות עם פארק הציפורים אילת

פארק הציפורים אילת הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתם מחפשים ללמוד עוד על ציפורים ובתי הגידול שלהן. ממוקם בעיר אילת, הפארק הוא ביתם של מגוון ציפורים מכל רחבי העולם. הפארק מחולק למספר חלקים, שלכל אחד יש מיני ציפורים ייחודיים משלו. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ולצפות בציפורים בסביבות הגידול הטבעיות שלהן. הפארק מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים. יש סיורים מודרכים, צפרות ופעילויות האכלת ציפורים. בפארק יש גם חנות מתנות שבה המבקרים יכולים לרכוש מזכרות ופריטים הקשורים לציפורים.

פארק הציפורים אילת מחירים

מחירי הכניסה לפארק הציפורים באילת משתנים בהתאם לסוג הכרטיס הנרכש. הפארק מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, לרבות כרטיסים ליום אחד, כרטיסים למספר ימים וכרטיסים שנתיים.

כרטיסים ליום אחד

כרטיסים ליום בודד זמינים למבוגרים, ילדים וקשישים. כרטיסים למבוגרים עולים 50 ש"ח, כרטיסים לילדים עולים 30 ש"ח וכרטיסים לקשישים עולים 40 ש"ח.

כרטיסים לרב ימים

כרטיסים למספר ימים זמינים למבוגרים, ילדים וקשישים. כרטיסים למבוגרים עולים 90 ש"ח, כרטיסי ילדים עולים 60 ש"ח וכרטיסים לקשישים עולים 70 ש"ח.

מעברים שנתיים

כרטיסים שנתיים זמינים למבוגרים, ילדים וקשישים. כרטיסי כניסה למבוגרים עולים 150 ש"ח, כרטיס כניסה לילדים 90 ש"ח וכרטיסי קשישים עולים 120 ש"ח.

למה לצפות בפארק הציפורים אילת

בביקור בפארק הציפורים באילת, המבקרים יכולים לצפות לראות מגוון ציפורים בסביבות הגידול הטבעיות שלהם. הפארק מחולק למספר חלקים, שלכל אחד יש מיני ציפורים ייחודיים משלו. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ולצפות בציפורים בסביבות הגידול הטבעיות שלהן. הפארק מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים. יש סיורים מודרכים, צפרות ופעילויות האכלת ציפורים. בפארק יש גם חנות מתנות שבה המבקרים יכולים לרכוש מזכרות ופריטים הקשורים לציפורים.

שעות פארק הציפורים אילת

פארק הציפורים אילת פתוח שבעה ימים בשבוע בין השעות 9:00-17:00. הפארק סגור בחגים יהודיים.

סיכום

פארק הציפורים אילת הוא מקום נהדר לבקר בו אם אתם מחפשים ללמוד עוד על ציפורים ובתי הגידול שלהן. הפארק מציע מגוון אפשרויות לכרטיסים, לרבות כרטיסים ליום אחד, כרטיסים למספר ימים וכרטיסים שנתיים. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ולצפות בציפורים בסביבות הגידול הטבעיות שלהן. הפארק מציע גם תוכניות חינוכיות ופעילויות למבקרים בכל הגילאים. למידע נוסף על פארק הציפורים באילת, בקרו ביוטיוב .

פארק הציפורים אילת טבלת מחירים

סוג כרטיס מחיר למבוגרים מחיר לילד מחיר בכיר
יום אחד ₪50 ₪30 ₪40
רב ימים ₪90 ₪60 ₪70
כרטיס שנתי ₪150 ₪90 ₪120
דילוג לתוכן