דף הבית » מוצרי אפל » האם יש קרינה ב-Apple Watch?

האם יש קרינה ב-Apple Watch?

האם יש קרינה ב-Apple Watch?

מהי קרינה?

קרינה היא אנרגיה הנפלטת ממקור. זה יכול להיות בצורה של גלים או חלקיקים, ויכול להיות טבעי או מעשה ידי אדם. קרינה טבעית נמצאת בסביבה וכוללת דברים כמו קרניים קוסמיות, קרני גמא וקרני רנטגן. קרינה מעשה ידי אדם נוצרת על ידי מכונות ומכשירים, כגון טלפונים סלולריים, מיקרוגלים ושעוני אפל.

האם ה-Apple Watch פולט קרינה?

ה-Apple Watch אמנם פולט קרינה, אבל זו רמה נמוכה מאוד. הקרינה שפולטת ה-Apple Watch היא בצורת אנרגיית תדר רדיו (RF), שהיא סוג של קרינה בלתי מייננת. קרינה בלתי מייננת אינה חזקה מספיק כדי לשבור קשרים כימיים או לגרום נזק לתאים, ולכן היא נחשבת בטוחה.

מהי רמת הקרינה הנפלטת מה-Apple Watch?

רמת הקרינה שפולטת ה-Apple Watch נמוכה מאוד. לפי אפל, ה-Apple Watch פולט פחות מ-0.2 וואט לק"ג (W/kg) של אנרגיית RF. זה נמוך בהרבה ממגבלת החשיפה המקסימלית שנקבעה על ידי ועדת התקשורת הפדרלית (FCC), שהיא 1.6 ואט/ק"ג.

איך ה-Apple Watch משתווה למכשירים אחרים?

ה-Apple Watch פולט פחות קרינה ממכשירים אחרים, כמו טלפונים סלולריים. טלפונים סלולריים פולטים עד 1.6 ואט/ק"ג של אנרגיית RF, בעוד שה-Apple Watch פולט פחות מ-0.2 ואט/ק"ג. ה-Apple Watch גם פולט פחות קרינה ממכשירים אחרים, כגון גלי מיקרו, אשר פולטים עד 10 ואט/ק"ג של אנרגיית RF.

השוואה מהירה

התקן קרינה (W/kg)
Apple Watch פחות מ-0.2
טלפון נייד 1.6
מיקרוגל 10

שאלות ותשובות

ש: האם הקרינה הנפלטת מה-Apple Watch מסוכנת?

ת: לא, הקרינה הנפלטת מה-Apple Watch אינה מסוכנת. רמת הקרינה הנפלטת מה-Apple Watch נמוכה בהרבה ממגבלת החשיפה המקסימלית שנקבעה על ידי ה-FCC, ונחשבת בטוחה.

ש: באיזו תדירות עלי ללבוש את Apple Watch?

ת: אתה יכול לענוד את Apple Watch שלך בתדירות שתרצה. עם זאת, מומלץ לקחת הפסקות מהלבישה, שכן חשיפה ממושכת לכל סוג של קרינה עלולה להזיק.

סיכום

ה-Apple Watch פולט קרינה, אבל זו רמה נמוכה מאוד. הקרינה שפולטת ה-Apple Watch היא בצורת אנרגיית תדר רדיו (RF), שהיא סוג של קרינה בלתי מייננת. קרינה בלתי מייננת אינה חזקה מספיק כדי לשבור קשרים כימיים או לגרום נזק לתאים, ולכן היא נחשבת בטוחה. רמת הקרינה הנפלטת מה-Apple Watch נמוכה בהרבה ממגבלת החשיפה המקסימלית שנקבעה על ידי ה-FCC, ונחשבת בטוחה. אתה יכול לענוד את ה-Apple Watch שלך בתדירות שתרצה, אך מומלץ לקחת הפסקות מהלבישה שלו, שכן חשיפה ממושכת לכל סוג של קרינה עלולה להזיק.

דילוג לתוכן