דף הבית » מוצרי אפל » כמה קרינה יש ב-AirPods של אפל?

כמה קרינה יש ב-AirPods של אפל?

כמה קרינה יש ב-AirPods של אפל?

מהי קרינה?

קרינה היא אנרגיה הנפלטת ממקור ועוברת בחלל. זה יכול להיות בצורה של גלים או חלקיקים, וזה יכול להיות טבעי או מעשה ידי אדם. קרינה טבעית מגיעה מהשמש, מכוכבים וממקורות אחרים בסביבה, בעוד שקרינה מעשה ידי אדם נוצרת על ידי מכונות ומכשירים. קרינה משמשת בדרכים רבות ושונות, מהדמיה רפואית ועד תקשורת.

כמה קרינה יש ב-AirPods של אפל?

ה-AirPods של אפל הן אוזניות אלחוטיות המשתמשות בטכנולוגיית Bluetooth כדי להתחבר למכשיר שלך. בלוטות' הוא סוג של קרינה, והיא נפלטת מה-AirPods כשהם בשימוש. כמות הקרינה הנפלטת מה-AirPods נמוכה מאוד, והיא נחשבת בטוחה לשימוש אנושי. ה-AirPods פולטים מקסימום 0.25 וואט לק"ג (W/kg) קרינה, שהוא נמוך בהרבה מהגבול המרבי שנקבע על ידי ה-AirPods FCC של 1.6 ואט/ק"ג. המשמעות היא שה-AirPods נמצאים בגבולות הבטיחות לחשיפה לקרינה.

איך קרינה של AirPods משתווה לאוזניות אלחוטיות אחרות?

רמות הקרינה של ה-AirPods דומות לאוזניות אלחוטיות אחרות בשוק. רוב האוזניות האלחוטיות פולטות קרינה של 0.25 ואט/ק"ג לכל היותר, שזהה ל-AirPods.

השוואה מהירה

התקן קרינה (W/kg)
Apple AirPods 0.25
Samsung Galaxy Buds 0.25
Jabra Elite 65t 0.25
Bose SoundSport חינם 0.25

כפי שניתן לראות, רמות הקרינה של ה-AirPods דומות לאוזניות אלחוטיות אחרות בשוק.

סיכום

ה-AirPods של אפל פולטים מקסימום 0.25 ואט/ק"ג של קרינה, וזה הרבה יותר נמוך מהגבול המקסימלי שנקבע על ידי ה-FCC. המשמעות היא שה-AirPods בטוחים לשימוש אנושי ורמות הקרינה שלהם דומות לאוזניות אלחוטיות אחרות בשוק.

דעה אישית

אני חושב שה-AirPods של אפל הם בחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש אוזניות אלחוטיות. הם נוחים ללבישה, בעלי איכות צליל מעולה ובטוחים לשימוש. רמות הקרינה נמוכות, והן דומות לאוזניות אלחוטיות אחרות בשוק. אני בהחלט ממליץ עליהם לכל מי שמחפש אוזניות אלחוטיות.

דילוג לתוכן