דף הבית » מוצרי אפל » הדוחות הכספיים של אפל פורסמו השבוע במאי

הדוחות הכספיים של אפל פורסמו השבוע במאי

הדוחות הכספיים של אפל פורסמו השבוע במאי

הדוחות הכספיים של אפל פורסמו השבוע במאי

אפל פרסמה את הדוחות הכספיים שלה השבוע במאי, ומספקת תמונת מצב של ביצועי החברה. מהדוחות הכספיים עולה כי ההכנסות של אפל גדלו ב-54% משנה לשנה, בעוד שהרווח הנקי שלה גדל ב-67%. החברה גם דיווחה על רבעון שובר שיא, עם הכנסות בסך 89.6 מיליארד דולר.

גידול בהכנסות

צמיחת ההכנסות של אפל נבעה מביקוש חזק למוצריה, כולל אייפון, אייפד, מק ו-Apple Watch. החברה דיווחה כי מכירות האייפון שלה עלו ב-65% משנה לשנה, בעוד שמכירות האייפד שלה עלו ב-40%. גם ה-Mac ו-Apple Watch ראו צמיחה חזקה, עם גידול של 30% ו-28% במכירות בהתאמה.

גידול בהכנסה נטו

הצמיחה ברווח הנקי של אפל נבעה מניהול עלויות חזק ויעילות. החברה דיווחה כי ההוצאות התפעוליות שלה ירדו ב-8% משנה לשנה, בעוד שהרווח הגולמי שלה גדל ב-4%. אפל גם דיווחה ששיעור המס האפקטיבי שלה ירד ב-5%, מה שהביא לעלייה ברווח הנקי.

רבעון שובר שיאים

אפל דיווחה על רבעון שובר שיא, עם הכנסות בסך 89.6 מיליארד דולר. זו הפעם הראשונה שהחברה דיווחה אי פעם על הכנסות של יותר מ-80 מיליארד דולר ברבעון בודד. החברה גם דיווחה כי המכירות הבינלאומיות שלה היוו 62% מסך הכנסותיה, לעומת 58% ברבעון הקודם.

השוואה מהירה

מֶטרִי רבעון 1 2021 רבעון 1 2020
הַכנָסָה 89.6 מיליארד דולר 58.3 מיליארד דולר
הכנסה נטו 23.6 מיליארד דולר 11.2 מיליארד דולר
רווח גולמי 38.3% 37.2%
הוצאות תפעול 11.1 מיליארד דולר 12.1 מיליארד דולר
שיעור מס אפקטיבי 14.2% 19.2%

אפל Inc. דיווחה השבוע על תוצאות פיננסיות חזקות במאי, כאשר ההכנסות גדלו ב-54% משנה לשנה והרווח הנקי גדל ב-67%. החברה גם דיווחה על רבעון שובר שיא, עם הכנסות בסך 89.6 מיליארד דולר. צמיחת ההכנסות של החברה נבעה מביקוש חזק למוצריה, בעוד שהצמיחה ברווח הנקי שלה נבעה מניהול עלויות חזק ויעילות. שיעור המס האפקטיבי של החברה ירד ב-5% והביא לעלייה ברווח הנקי. בסך הכל, הדוחות הכספיים של אפל מראים שהחברה נמצאת בעמדה חזקה וממוצבת היטב להמשך הצלחה.

דילוג לתוכן