דף הבית » מוצרי אפל » כמה כסף יש לאפל?

כמה כסף יש לאפל?

כמה כסף יש לאפל?

מה זה אפל?

אפל בע"מ היא חברת טכנולוגיה רב-לאומית אמריקאית שבסיסה בקופרטינו, קליפורניה, אשר מעצבת, מפתחת ומוכרת מוצרי אלקטרוניקה, תוכנות מחשב ושירותים מקוונים. היא נחשבת לאחת מארבע חברות הטכנולוגיה הגדולות, יחד עם אמזון, גוגל ומיקרוסופט. אפל נוסדה על ידי סטיב ג'ובס, סטיב ווזניאק ורונלד וויין באפריל 1976 כדי לפתח ולמכור את המחשב האישי Apple I של Wozniak. היא התאגדה כ-Apple Computer, Inc. בינואר 1977, ושמה שונה ל-Apple Inc. בינואר 2007 כדי לשקף את ההתמקדות שעברה לעבר מוצרי אלקטרוניקה.

כמה כסף יש לאפל?

אפל היא אחת החברות המצליחות בעולם. נכון לאפריל 2021, לאפל שווי שוק של 2.2 טריליון דולר, מה שהופך אותה לחברה היקרה ביותר בעולם. לאפל יש סך מזומנים ושווי מזומנים של 193.8 מיליארד דולר, וחוב כולל של 103.2 מיליארד דולר. סך הנכסים של אפל שווה 385.3 מיליארד דולר, וסך ההתחייבויות שלה בשווי 282.1 מיליארד דולר.

איך אפל מרוויחה כסף?

אפל מרוויחה כסף בעיקר באמצעות מכירת המוצרים והשירותים שלה. זרמי ההכנסות העיקריים של החברה כוללים מכירת מכשירי אייפון, אייפד, מחשבי מק, Apple Watches, AirPods, Apple TV, Apple Music, Apple Arcade, אחסון iCloud ושירותי AppleCare. אפל גם מייצרת הכנסות מ-App Store, Apple Pay ושירותי פרסום.

מכירות אייפון

האייפון הוא המוצר הפופולרי ביותר של אפל ומהווה את רוב הכנסות החברה. בשנת 2020 מכרה אפל יותר מ-200 מיליון מכשירי אייפון, והניבה הכנסות של 142 מיליארד דולר.

שירותים

עסקי השירותים של אפל, הכוללים את ה-App Store, Apple Music, Apple Pay ואחסון iCloud, הם זרם ההכנסות השני בגודלו של החברה. בשנת 2020, עסקי השירותים של אפל הניבו הכנסות של 58.3 מיליארד דולר.

איך רזרבות המזומנים של אפל משתווים לחברות אחרות?

לאפל יש את אחת מעתודות המזומנים הגדולות של כל חברה בעולם. סך המזומנים ושווי המזומנים של אפל שווים 193.8 מיליארד דולר, שהם יותר מכפול ממאגרי המזומנים של אמזון (86.4 מיליארד דולר), גוגל (73.2 מיליארד דולר) ומיקרוסופט (136.7 מיליארד דולר).

השוואה מהירה

חֶברָה מזומן ושווי מזומן
תפוח עץ 193.8 מיליארד דולר
אֲמָזוֹנָה 86.4 מיליארד דולר
גוגל 73.2 מיליארד דולר
מיקרוסופט 136.7 מיליארד דולר

סיכום

אפל היא אחת החברות המצליחות בעולם ויש לה את אחת ממאגרי המזומנים הגדולים של כל חברה. נכון לאפריל 2021, יש לאפל סך מזומנים ושווי מזומנים של 193.8 מיליארד דולר, וחוב כולל של 103.2 מיליארד דולר. סך הנכסים של אפל שווה 385.3 מיליארד דולר, וסך ההתחייבויות שלה בשווי 282.1 מיליארד דולר. אפל מרוויחה כסף בעיקר באמצעות מכירת המוצרים והשירותים שלה, כולל מכשירי iPhone, iPad, Mac, Apple Watches, AirPods, Apple TV, Apple Music, Apple Arcade, אחסון iCloud ושירותי AppleCare. למידע נוסף על אפל, עיין בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן