דף הבית » מידע מקצועי » החלקה על הקרח באילת מחיר

החלקה על הקרח באילת מחיר

2023-05-19 23:17:00+02:00

למה לצפות בעת החלקה על הקרח באילת

החלקה על הקרח באילת היא פעילות חורף פופולרית בקרב מקומיים ותיירים כאחד. העיר אילת ממוקמת בחלק הדרומי ביותר של ישראל, והיא ידועה באקלים החם והחופים היפים שלה. במהלך חודשי החורף, הטמפרטורות באילת יורדות משמעותית, מה שהופך אותה למקום המושלם ליהנות בהחלקה על הקרח בחוץ. משטח ההחלקה על הקרח באילת ממוקם במרכז העיר ופתוחה מנובמבר עד מרץ. משטח ההחלקה פתוח מ-10:00 עד 22:00, וזה מקום נהדר לבלות בו כמה שעות עם המשפחה והחברים. משטח ההחלקה מתוחזק היטב ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים. אתה יכול לשכור גלגיליות, לקחת שיעורים, או פשוט ליהנות מהחלקה נינוחה מסביב למגרש ההחלקה.

החלקה על הקרח באילת מחיר

עלות החלקה על הקרח באילת משתנה בהתאם לפעילות שתבחרו. לדוגמא, אם תרצו לשכור גלגיליות, המחיר הוא 25 ₪ לשעה. אם אתם רוצים לקחת שיעורים, המחיר הוא 50 ₪ לשעה. אם תרצו להנות מהחלקה נינוחה מסביב למשטח ההחלקה, המחיר הוא ₪15 לשעה.

החלקה על הקרח באילת – למה עוד לצפות

בנוסף להחלקה על הקרח, משטח ההחלקה מציע גם מגוון פעילויות נוספות. ישנו מזנון חטיפים, בו תוכלו לרכוש חטיפים ומשקאות. יש גם חדר משחקים, בו תוכלו לשחק במשחקי ארקייד. המשטח מציע גם מגוון אירועים מיוחדים לאורך העונה, כמו מופעי קרח ותחרויות.

שולחן: החלקה על הקרח באילת מחיר

פעילות מחיר (ש"ח)
השכרת סקייטים 25
שיעורים 50
החלקה בנחת 15

בסך הכל, החלקה על הקרח באילת היא דרך מצוינת לבלות כמה שעות עם המשפחה והחברים. משטח ההחלקה מתוחזק היטב ומציע מגוון פעילויות לכל הגילאים. המחירים סבירים, והאווירה כיפית ומזמינה. לכן, אם אתם מחפשים פעילות חורפית מהנה, שקול החלקה על הקרח באילת. אם אתם מחפשים מידע נוסף על החלקה על הקרח באילת, תוכלו לבקר בדף ויקיפדיה העברית לפרטים נוספים. ניתן גם לעיין באתר הרשמי של משטח החלקה על הקרח באילת למידע נוסף.

דילוג לתוכן