דף הבית » מידע מקצועי » הילטון מלכת שבא פרייס אילת – כל מה שצריך לדעת

הילטון מלכת שבא פרייס אילת – כל מה שצריך לדעת

2023-05-20 04:04:00+02:00

מהי הילטון מלכת שבא?

מלון הילטון מלכת שבא הוא מלון מפואר הממוקם באילת, ישראל. הוא חלק מרשת Hilton Hotels & Resorts ומציע מגוון רחב של שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. המלון ממוקם גם בנוחות ליד האטרקציות המרכזיות של העיר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות נוחה ונוחה.

אילו שירותים מציעה הילטון מלכת שבא?

מלון הילטון מלכת שבא מציע מגוון רחב של שירותים לאורחיו. המלון כולל ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. הספא מציע מגוון טיפולים, לרבות עיסויים, טיפולי פנים ועוטפי גוף. מרכז הכושר מצויד בציוד חדיש ומציע מגוון חוגים ופעילויות. המלון מציע גם מספר מסעדות, לרבות מזנון, מסעדת סטייקים ובר סושי.

מה המחיר של הילטון מלכת שבא?

המחיר של הילטון מלכת שבא משתנה בהתאם לתקופת השנה ולסוג החדר שתבחרו. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, לרבות חדרים סטנדרטיים, סוויטות ווילות. החדרים הסטנדרטיים מתחילים בסביבות 1,400 ₪ ללילה, כאשר הסוויטות והווילות מתחילות בסביבות 2,000 ₪ ללילה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לתקופות מסוימות בשנה.

אילו שירותים נוספים מציעה מלכת שבא הילטון?

מלון הילטון מלכת שבא מציע מגוון שירותים לאורחיו. במלון יש שירות קונסיירז' שיכול לעזור לאורחים בכל שאלה או בקשה שיש להם. המלון מציע גם שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירות השכרת רכב. המלון מציע גם מגוון פעילויות, כמו מועדון ילדים, בריכה וחוף ים.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בהילטון מלכת שבא?

הזמן הטוב ביותר לבקר בהילטון מלכת שבא הוא בחודשי הקיץ. המלון ממוקם במיקום מעולה ומציע מגוון פעילויות ושירותים לאורחיו. חודשי הקיץ מציעים גם את המחירים הטובים ביותר עבור המלון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות נוחה ונוחה.

מהו מיקומה של מלכת הילטון משיבא?

מלון הילטון מלכת שבא ממוקם באילת, ישראל. המלון ממוקם בנוחות בסמוך לאטרקציות המרכזיות של העיר כמו ים סוף, שמורת חוף האלמוגים וטיילת אילת. המלון נמצא גם בקרבת אזורי הקניות והבילוי של העיר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות נוחה ונוחה.

מהי מדיניות הביטולים של הילטון מלכת שבא?

מדיניות הביטולים של הילטון מלכת שבא היא כדלקמן: האורחים יכולים לבטל את הזמנתם עד 24 שעות לפני מועד ההגעה המתוכנן ללא קנס. אם אורח יבטל את הזמנתו בתוך 24 שעות מתאריך ההגעה המתוכנן שלו, הוא יחויב בתשלום של לילה אחד.

מהם היתרונות של שהייה במלון הילטון מלכת שבא?

מלון הילטון מלכת שבא מציע מגוון הטבות לאורחיו. המלון מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. המלון ממוקם גם בנוחות ליד האטרקציות המרכזיות של העיר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות נוחה ונוחה. בנוסף, המלון מציע חבילות מיוחדות והנחות לתקופות מסוימות בשנה.

סיכום

מלון הילטון מלכת שבא הוא מלון מפואר הממוקם באילת, ישראל. הוא מציע מגוון רחב של שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות. המלון ממוקם גם בנוחות ליד האטרקציות המרכזיות של העיר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מטיילים המחפשים שהות נוחה ונוחה. המלון מציע מגוון סוגי חדרים, במחירים המתחילים בסביבות 1,400 ₪ ללילה. המלון מציע גם חבילות מיוחדות והנחות לתקופות מסוימות בשנה. בנוסף, המלון מציע מגוון שירותים, כגון שירות קונסיירז', שירות הסעות מ/אל שדה התעופה ושירות השכרת רכב. הזמן הטוב ביותר לבקר בהילטון מלכת שבא הוא בחודשי הקיץ, בהם מציע המלון את המחירים הטובים ביותר ומגוון פעילויות ושירותים עבור אורחיו. למידע נוסף על מלכת הילטון של שבא, בקר בוויקיפדיה או ביוטיוב . הנה כמה מהיתרונות של שהייה במלון הילטון מלכת שבא:

  • מגוון רחב של שירותים, כולל ספא, מרכז כושר ומספר מסעדות
  • ממוקם בנוחות ליד האטרקציות המרכזיות של העיר
  • חבילות מיוחדות והנחות לתקופות מסוימות בשנה
  • שירות קונסיירז', שירות הסעות מ/אל שדה התעופה ושירות השכרת רכב
  • מגוון פעילויות ושירותים לאורחיו

בין אם אתם מחפשים שהות יוקרתית או שהות נוחה ונוחה, הילטון מלכת שבא היא הבחירה המושלמת.

דילוג לתוכן