דף הבית » מידע מקצועי » סחלב אילת מחיר ספא – מדריך מקיף

סחלב אילת מחיר ספא – מדריך מקיף

2023-05-12 21:40:00+02:00

מהו ספא סחלב אילת?

ספא אורכידאה אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. ספא זה ידוע בשירותים ובמתקנים היוקרתיים שלו, כמו גם בנופים המדהימים של הים האדום. הספא מציע מגוון טיפולים, מעיסויים וטיפולי פנים ועד לעטיפות גוף ומניקור. הספא מציע גם מגוון חבילות, החל מכרטיסי יום ועד לטיולים של שבוע.

למה אפשר לצפות מביקור בספא אורכידאה אילת?

כשתבקרו בספא אורכידאה אילת תוכלו לצפות להתפנק ולהתייחס כמו מלכים. הספא מציע מגוון טיפולים יוקרתיים, מעיסויים וטיפולי פנים ועד לעטיפות גוף ומניקור. הספא מציע גם מגוון חבילות, החל מכרטיסי יום ועד לטיולים של שבוע. הספא מציע גם מגוון שירותים כמו סאונה, חדר אדים, ג'קוזי ועוד.

מהו מחיר ספא סחלב אילת?

מחיר ספא אורכידאה אילת משתנה בהתאם לסוג הטיפול או החבילה שתבחרו. לדוגמה, עיסוי של שעה עולה בסביבות 200 ש"ח, בעוד חבילת ריטריט לשבוע עולה בסביבות 4,000 ש"ח. הספא מציע גם מגוון חבילות, החל מכרטיסי יום ועד לטיולים של שבוע. הספא מציע גם מגוון שירותים כמו סאונה, חדר אדים, ג'קוזי ועוד.

אילו שירותים נוספים מציע ספא סחלב אילת?

בנוסף לטיפולים והחבילות, ספא אורכידאה אילת מציע גם מגוון שירותים נוספים. אלה כוללים טיפולי יופי, כגון טיפולי פנים, שעווה ומניקור. הספא מציע גם מגוון חבילות, החל מכרטיסי יום ועד לטיולים של שבוע. הספא מציע גם מגוון שירותים כמו סאונה, חדר אדים, ג'קוזי ועוד.

מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בספא אורכידאה אילת?

הזמן הטוב ביותר לבקר בספא אורכידאה אילת הוא בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם והימים ארוכים. במהלך חודשי הקיץ, הספא פתוח בין השעות 9:00-21:00, שבעה ימים בשבוע. במהלך חודשי החורף, הספא פתוח בין השעות 9:00-18:00, שבעה ימים בשבוע.

מה עלות כרטיס יומי בספא אורכידאה אילת?

עלות כרטיס יומי בספא אורכידאה אילת 250 ₪. זה כולל גישה לכל מתקני הספא, כגון סאונה, חדר אדים, ג'קוזי ועוד. כרטיס היום כולל גם גישה לטיפולי הספא, כגון עיסויים, טיפולי פנים, ועוטף גוף.

מה העלות של חבילת ריטריט של שבוע בספא אורכידאה אילת?

עלות חבילת ריטריט לשבוע בספא אורכידאה אילת 4,000 ₪. זה כולל גישה לכל מתקני הספא, כגון סאונה, חדר אדים, ג'קוזי ועוד. החבילה כוללת גם גישה לטיפולי הספא, כגון עיסויים, טיפולי פנים, ועוטף גוף. החבילה כוללת גם מגוון שירותים נוספים, כגון טיפולי יופי, כגון טיפולי פנים, שעווה ומניקור.

סיכום

ספא אורכידאה אילת הוא ספא יוקרתי הממוקם בעיר היפה אילת, ישראל. ספא זה ידוע בשירותים ובמתקנים היוקרתיים שלו, כמו גם בנופים המדהימים של הים האדום. הספא מציע מגוון טיפולים, מעיסויים וטיפולי פנים ועד לעטיפות גוף ומניקור. הספא מציע גם מגוון חבילות, החל מכרטיסי יום ועד לטיולים של שבוע. עלות כרטיס יומי בספא אורכידאה אילת הינה 250 ש"ח, כאשר עלות חבילת ריטריט לשבוע היא 4,000 ש"ח. למידע נוסף על מחיר ספא אורכידאה אילת, ניתן לבקר באורכידאה אילת ספא מחיר בויקיפדיה.

דילוג לתוכן