דף הבית » מוצרי אפל » הצג נקודות ציון במפות אפל

הצג נקודות ציון במפות אפל

הצג נקודות ציון במפות אפל

מהן נקודות ציון?

נקודות ציון הן נקודות עניין שאתה יכול להוסיף לאפליקציית Apple Maps שלך. ניתן להשתמש בהם כדי לסמן מיקום, כגון מסעדה, חנות או ציון דרך, או לסימון מסלול, כגון מסלול הליכה או מסלול אופניים. ניתן להשתמש בנקודות ציון גם לתכנון מסלול, כגון טיול בכביש או חופשה. נקודות ציון הן דרך מצוינת לעקוב אחר היכן היית ולאן אתה הולך.

כיצד להוסיף נקודות ציון למפות אפל

הוספת נקודות ציון למפות אפל היא קלה. ראשית, פתח את אפליקציית Apple Maps במכשיר שלך. לאחר מכן, הקש על סרגל החיפוש בחלק העליון של המסך והקלד את שם המיקום או המסלול אליו ברצונך להוסיף נקודת ציון. לאחר שמצאת את המיקום או המסלול, הקש על הלחצן "הוסף נקודת ציון" בתחתית המסך.

הוספת נקודות ציון למסלולים

אם אתה מוסיף נקודת ציון למסלול, כגון מסלול הליכה או מסלול אופניים, תוכל להוסיף נקודות ציון מרובות לאורך המסלול. כדי לעשות זאת, הקש על הלחצן "הוסף נקודת ציון" בתחתית המסך, ולאחר מכן הקש על הלחצן "הוסף נקודות ציון מרובות". לאחר מכן תוכל להקיש על המפה כדי להוסיף נקודות ציון לאורך המסלול.

ניווט עם נקודות ציון

לאחר שהוספת נקודות ציון לאפליקציית Apple Maps שלך, תוכל להשתמש בהן כדי לנווט. כדי לעשות זאת, הקש על כפתור "נווט" בתחתית המסך, ולאחר מכן הקש על כפתור "נקודות ציון". לאחר מכן תוכל לבחור את נקודות הציון שאליהן ברצונך לנווט ומפות אפל תספק הנחיות לכל נקודת ציון.

סיכום

הוספת נקודות ציון למפות Apple היא דרך מצוינת לעקוב אחר היכן היית ולאן אתה הולך. אתה יכול להוסיף נקודות ציון למיקומים ולמסלולים ולהשתמש בהם כדי לנווט. למידע נוסף על אופן השימוש ב-Apple Maps, עיין בסרטון זה מבית אפל.

דילוג לתוכן