דף הבית » מוצרי אפל » מציאת נקודות ציון במפות אפל

מציאת נקודות ציון במפות אפל

מציאת נקודות ציון במפות אפל

מהן נקודות ציון?

נקודות ציון הן נקודות עניין שתוכל להוסיף למפות Apple שלך. הם יכולים להיות כל דבר, החל ממסעדה שאתה רוצה לבקר בו, לנקודת ציון שאתה רוצה לזכור, ועד למקום שאתה רוצה לחזור אליו. נקודות ציון הן דרך מצוינת לעקוב אחר מקומות שאתה רוצה לבקר או לזכור.

הוספת נקודות ציון

הוספת נקודות ציון למפות אפל היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ולחפש את המקום שאתה רוצה להוסיף. לאחר שתמצא אותו, הקש על המקום ולאחר מכן הקש על כפתור "הוסף לנקודות ציון". זה יוסיף את המקום לרשימת נקודות הציון שלך.

מחיקת נקודות ציון

אם אתה רוצה למחוק נקודת ציון, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ולהקיש על נקודת הציון שברצונך למחוק. לאחר מכן, הקש על כפתור "מחק". פעולה זו תסיר את נקודת הציון מהרשימה שלך.

עריכת נקודות ציון

אם אתה רוצה לערוך נקודת ציון, כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ולהקיש על נקודת הציון שברצונך לערוך. לאחר מכן, הקש על כפתור "ערוך". זה יפתח חלון שבו תוכל לערוך את השם, התיאור ופרטים נוספים של נקודת הציון.

סיכום

קל למצוא נקודות ציון במפות Apple. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש את המקום שברצונך להוסיף, להקיש עליו ולאחר מכן להקיש על כפתור "הוסף לנקודות דרך". אתה יכול גם למחוק ולערוך נקודות ציון אם אתה צריך.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להוסיף מספר נקודות ציון בבת אחת?

כן, אתה יכול להוסיף נקודות ציון מרובות בבת אחת. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחפש את המקומות שברצונך להוסיף, להקיש עליהם ואז להקיש על כפתור "הוסף לנקודות ציון".

האם אוכל לייצא את נקודות הציון שלי?

כן, אתה יכול לייצא את נקודות הציון שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ולהקיש על כפתור "ייצוא". זה יאפשר לך לייצא את נקודות הציון שלך לקובץ.

דילוג לתוכן