דף הבית » מידע מקצועי » וילה זואי אילת מחיר – מדריך מקיף

וילה זואי אילת מחיר – מדריך מקיף

2023-05-21 03:28:00+02:00

מהי וילה זואי אילת?

וילה זואי אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר. זהו מלון מודרני ומסוגנן המציע לאורחים חוויה ייחודית. המלון ממוקם קרוב לחוף הים ויש בו מגוון שירותים, לרבות ספא, מרכז כושר ובריכה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממזדמנים ועד לסעודה משובחת. האורחים יכולים ליהנות גם מהחוף הפרטי של המלון ומהאטרקציות הסמוכות.

אילו שירותים מציעה וילה זואי אילת?

וילה זואי אילת מציעה מגוון שירותים כדי להפוך את שהותכם לנוחה ומהנה. במלון יש ספא, מרכז כושר ובריכה. הספא מציע מגוון טיפולים, מעיסויים ועד לטיפולי פנים. מרכז הכושר כולל מגוון ציוד, מהליכונים ועד משקולות חופשיות. הבריכה מחוממת ויש בה מגוון פעילויות, משחייה ועד רגיעה. המלון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל ממזדמנים ועד לסעודה משובחת.

מה המחיר של וילה זואי אילת?

וילה זואי אילת מציעה מגוון מחירים לאורחיה. המלון מציע מגוון חבילות, החל מלינה של לילה בודד ועד שהייה ארוכת טווח. המחירים נעים בין 400 ₪ ל-1,500 ₪ ללילה, בהתאם לסוג החבילה ומשך השהייה. המלון מציע גם הנחות לשהייה ארוכת טווח ולקבוצות.

אילו שירותים נוספים מציעה וילה זואי אילת?

וילה זואי אילת מציעה מגוון שירותים על מנת להפוך את שהותכם למהנה יותר. המלון מציע מגוון פעילויות, מכדורעף חופים ועד שייט קיאקים. המלון מציע גם מגוון סיורים, החל מסיורים בעיר ועד לסיורי טבע. המלון מציע גם מגוון שירותים, משירות קונסיירז' ועד שירות הסעות.

מהי מדיניות הביטולים של וילה זואי אילת?

לווילה זואי אילת מדיניות ביטולים קפדנית. על האורחים לבטל את הזמנתם לפחות 24 שעות לפני מועד ההגעה המתוכנן. אם ההזמנה תבוטל בתוך 24 שעות מתאריך ההגעה המתוכנן, האורח יחויב במלוא סכום ההזמנה.

מה זמני הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט של וילה זואי אילת?

זמן הצ'ק-אין בוילה זואי אילת הוא 15:00 וזמן הצ'ק-אאוט הוא 11:00 בבוקר. האורחים חייבים להציג תעודה מזהה תקפה בעת ביצוע הצ'ק-אין.

סיכום

וילה זואי אילת הינו מלון מפואר הממוקם בלב העיר. המלון מציע מגוון שירותים, מספא ועד מרכז כושר. המלון מציע גם מגוון מחירים, החל מ-400 ₪ ועד 1,500 ₪ ללילה. המלון מציע גם מגוון שירותים, מכדורעף חופים ועד לסיורים בעיר. במלון יש גם מדיניות ביטולים קפדנית וזמן צ'ק-אין וצ'ק-אאוט של 15:00 ו-11:00 בהתאמה. למידע נוסף על וילה זואי אילת, לחץ כאן .

וילה זואי אילת סקירת מחירים

חֲבִילָה מחיר (ש"ח)
שהות ללילה יחיד 400 – 500
שהות לטווח ארוך 800 – 1,500

וילה זואי אילת שירותים

  • ספָּא
  • חדר כושר
  • בריכה
  • חוף פרטי
  • אפשרויות לסעודה
  • פעילויות
  • סיורים
  • שירות קונסיירז'
  • שירות הסעות
דילוג לתוכן