דף הבית » חופים באילת » חוף נביעות אילת שעות פתיחה

חוף נביעות אילת שעות פתיחה

חוף נביעות אילת שעות פתיחה

מהו חוף נביעות אילת?

חוף נביעות אילת הוא יעד חוף פופולרי בישראל, הממוקם בעיר אילת. זהו מקום נהדר לשחייה, להשתזף וליהנות מהנופים היפים של הים האדום. החוף מצויד במקלחות, שירותים ומזנון חטיפים. זה גם מקום נהדר לשנורקלינג ופעילויות מים אחרות.

מתי חוף נביעות פתוח?

חוף נביעות פתוח בכל ימות השנה, אך השעות משתנות בהתאם לעונה. במהלך חודשי הקיץ, החוף פתוח בין השעות 8:00-20:00. במהלך חודשי החורף, החוף פתוח בין השעות 8:00-18:00.

אילו מתקנים מציע חוף נביעות?

חוף נביעות מציע מגוון מתקנים להנאת המבקרים. ישנם מקלחות ושירותים זמינים לשימוש המבקרים. יש גם מזנון חטיפים שבו המבקרים יכולים לרכוש חטיפים ומשקאות. החוף מציע גם מגוון פעילויות מים, כמו שנורקלינג ושייט קיאקים.

מצילים

בחוף נביעות פועלים מצילים במהלך חודשי הקיץ על מנת להבטיח את שלומם של המבקרים. המצילים מאומנים לתת מענה לכל מצב חירום שעלול להיווצר.

חֲנָיָה

ליד החוף יש מגרש חניה לשימוש המבקרים. החניון ללא תשלום ופתוח בין השעות 8:00-20:00 בחודשי הקיץ.

השכרות

מבקרים יכולים לשכור כיסאות חוף, שמשיות וציוד חוף אחר מהחוף. מחירי השכירות משתנים בהתאם לפריט.

חוקים ותקנות

המבקרים בחוף נביעות צפויים למלא אחר הכללים והתקנות שקבע החוף. כללים אלה כוללים אסור לעשן, לא לחיות מחמד, לא להמלט וללא אלכוהול.

דעה אישית

ביקרתי בחוף נביעות מספר פעמים ואני יכול לומר בכנות שזה אחד החופים הטובים בישראל. החוף מטופח והמתקנים מעולים. המצילים ידידותיים ועוזרים, ומזנון החטיפים הוא מקום נהדר לנשנש. אני בהחלט ממליץ על חוף נביעות לכל מי שמחפש חווית חוף נהדרת באילת.

דילוג לתוכן