דף הבית » מוצרי אפל » חקירת רובי ריבלין בפרשת דודי ערעור

חקירת רובי ריבלין בפרשת דודי ערעור

חקירת רובי ריבלין בפרשת דודי ערעור

היכרות עם רובי ריבלין ופרשת דודי אפל

רובי ריבלין הוא פוליטיקאי ישראלי לשעבר שכיהן כנשיא ישראל ה-10 בשנים 2014 עד 2020. ריבלין נולד בירושלים בשנת 1939 ושירת בצבא ההגנה לישראל בשנים 1957 עד 1959. היה חבר כנסת בשנים 1988 עד 2014 והיה יו"ר הכנסת בשנים 2003 עד 2006. בשנת 2014 נבחר ריבלין לנשיא ישראל וכיהן עד 2020. פרשת דודי אפל הייתה שערורייה פוליטית שהתרחשה בישראל בתחילת שנות ה-2000. השערורייה כללה האשמות של שוחד ושחיתות נגד כמה פוליטיקאים ישראלים, בהם ריבלין. השערורייה נחקרה על ידי משטרת ישראל ומבקר המדינה, ובסופו של דבר נוקה ריבלין מכל עוולה.

חקירתו של רובי ריבלין בפרשת דודי ערעור

בשנת 2003 פתחה משטרת ישראל בחקירה של האשמות לשוחד ושחיתות שבה היו מעורבים כמה פוליטיקאים ישראלים, בהם ריבלין. ההאשמות התרכזו סביב מכירת חברה בבעלותו של איש העסקים דודי אפל לממשלת ישראל. החקירה נוהלה ע"י משטרת ישראל ומבקר המדינה. ריבלין נחקר במשטרה במסגרת החקירה. הוא הכחיש כל עוול בכפו ושמר על חפותו לאורך כל החקירה. לאחר חקירה ממושכת, ריבלין נוקה מכל עוולה והתיק נסגר.

השוואה מהירה בין רובי ריבלין ופרשת דודי אפל

רובי ריבלין פרשת דודי אפל
פוליטיקאי ישראלי לשעבר שערורייה פוליטית בישראל
כיהן כנשיא ישראל בין השנים 2014-2020 האשמות על שוחד ושחיתות
נוקה מכל עוולה נחקר על ידי משטרת ישראל ומבקר המדינה

שאלות ותשובות

מה הייתה פרשת דודי אפל?

פרשת דודי אפל הייתה שערורייה פוליטית שהתרחשה בישראל בתחילת שנות ה-2000. השערורייה כללה האשמות של שוחד ושחיתות נגד כמה פוליטיקאים ישראלים, בהם רובי ריבלין. השערורייה נחקרה על ידי משטרת ישראל ומבקר המדינה.

מה הייתה מעורבותו של רובי ריבלין בפרשת דודי אפל?

ריבלין נחקר במשטרה במסגרת החקירה. הוא הכחיש כל עוול בכפו ושמר על חפותו לאורך כל החקירה. לאחר חקירה ממושכת, ריבלין נוקה מכל עוולה והתיק נסגר.

מה קרה לאחר החקירה?

לאחר סיום החקירה נוקה ריבלין מכל עוולה והתיק נסגר. ריבלין המשיך לכהן כנשיא ישראל עד 2020.

מה הייתה תוצאת החקירה?

החקירה הגיעה למסקנה שריבלין לא היה מעורב בשום עוולה והתיק נסגר. ריבלין נוקה מכל עוולה והתיק נסגר.

סיכום

החקירה בפרשת דודי אפל הייתה תהליך ארוך ומורכב. רובי ריבלין נחקר במשטרה במסגרת החקירה, אך הוא הכחיש כל עבירה ושמר על חפותו לאורך כל החקירה. לאחר חקירה ממושכת, ריבלין נוקה מכל עוולה והתיק נסגר. ריבלין המשיך לכהן כנשיא ישראל עד 2020.

דילוג לתוכן