דף הבית » מוצרי אפל » טלפון פיצה של Big Apple Eagle Wings

טלפון פיצה של Big Apple Eagle Wings

טלפון פיצה של Big Apple Eagle Wings

טלפון פיצה של Big Apple Eagle Wings

Big Apple Eagle Wings Pizza Phone הוא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת באילת, ישראל. המסעדה ידועה בפיצה הטעימות שלה, בכנפיים ובמנות איטלקיות אחרות. המסעדה קיימת למעלה מ-20 שנה והיא מועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע ומציעה מגוון אפשרויות לארוחת צהריים וערב כאחד. התפריט ב-Big Apple Eagle Wings Pizza Phone כולל מגוון פיצות, קלצונה, סטרומבוליס וכנפיים. הפיצות עשויות מחומרי גלם טריים וזמינות במגוון גדלים. הקלצונה והסטרומבוליס עשויים גם הם עם מרכיבים טריים וזמינים במגוון גדלים. הכנפיים עשויות ברוטב מיוחד וזמינות במגוון טעמים. המסעדה מציעה גם מגוון תוספות ומתאבנים. הצדדים כוללים לחם שום, מקלות מוצרלה וצ'יפס. המתאבנים כוללים מקלות גבינה, כנפי עוף ופופר ג'לפנו. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים וכריכים. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים. הקינוחים כוללים גלידה, עוגה ועוגיות. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות כולל סודה, תה וקפה. המסעדה ידועה בצוות הידידותי והמועיל שלה. הצוות תמיד מוכן לעזור ללקוחות עם ההזמנות שלהם ולענות על כל שאלה שיש להם. המסעדה מציעה גם מגוון מבצעים והנחות לאורך כל השנה. Big Apple Eagle Wings Pizza Phone הוא בחירה מצוינת לארוחה הבאה שלכם. המסעדה מציעה מגוון אפשרויות לארוחת צהריים וערב. הצוות ידידותי ועוזר והאוכל טעים. אם אתם מחפשים פיצה נהדרת באילת, ישראל, Big Apple Eagle Wings Pizza Phone הוא המקום ללכת אליו.

התפריט

Big Apple Eagle Wings Pizza Phone מציע מגוון אפשרויות לארוחת צהריים וערב. התפריט כולל מגוון פיצות, קלצונה, סטרומבוליס וכנפיים. הפיצות עשויות מחומרי גלם טריים וזמינות במגוון גדלים. הקלצונה והסטרומבוליס עשויים גם הם עם מרכיבים טריים וזמינים במגוון גדלים. הכנפיים עשויות ברוטב מיוחד וזמינות במגוון טעמים. המסעדה מציעה גם מגוון תוספות ומתאבנים. הצדדים כוללים לחם שום, מקלות מוצרלה וצ'יפס. המתאבנים כוללים מקלות גבינה, כנפי עוף ופופר ג'לפנו. המסעדה מציעה גם מגוון סלטים וכריכים. המסעדה מציעה גם מגוון קינוחים. הקינוחים כוללים גלידה, עוגה ועוגיות. המסעדה מציעה גם מגוון משקאות לרבות סודה, תה וקפה.

הצוות

הצוות ב-Big Apple Eagle Wings Pizza Phone ידידותי ועוזר. הצוות תמיד מוכן לעזור ללקוחות עם ההזמנות שלהם ולענות על כל שאלה שיש להם. המסעדה מציעה גם מגוון מבצעים והנחות לאורך כל השנה.

המיקום

Big Apple Eagle Wings Pizza Phone ממוקם באילת, ישראל. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע ומציעה מגוון אפשרויות לארוחת צהריים וערב כאחד. המסעדה ממוקמת בנוחות ליד אטרקציות רבות בעיר.

דעה אישית

הייתי ב-Big Apple Eagle Wings Pizza Phone מספר פעמים ותמיד הייתה לי חוויה נהדרת. האוכל טעים והצוות ידידותי ועוזר. אני בהחלט ממליץ על המסעדה הזו לכל מי שמחפש פיצה נהדרת באילת, ישראל. לסיכום, Big Apple Eagle Wings Pizza Phone הוא בחירה מצוינת לארוחה הבאה שלכם. המסעדה מציעה מגוון אפשרויות לארוחת צהריים וערב. הצוות ידידותי ועוזר והאוכל טעים. אם אתם מחפשים פיצה נהדרת באילת, ישראל, Big Apple Eagle Wings Pizza Phone הוא המקום ללכת אליו. בדוק את ערוץ היוטיוב שלהם למידע נוסף.

דילוג לתוכן