דף הבית » מוצרי אפל » ביג אפל פיצה כתובת בית הכרם

ביג אפל פיצה כתובת בית הכרם

ביג אפל פיצה כתובת בית הכרם

Big Apple Pizza בית הכרם: מסעדת פיצה פופולרית בעיר אילת

Big Apple Pizza בית הכרם היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בעיר אילת. המסעדה קיימת כבר שנים רבות והפכה למועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ידועה בפיצות הטעימות שלה, העשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות לשלמות. התפריט כולל גם מגוון מנות איטלקיות אחרות, כמו פסטות, סלטים וכריכים. המסעדה מציעה גם מבחר רחב של בירות ויינות.

ביג אפל פיצה תפריט בית הכרם

ביג אפל פיצה בית הכרם מציעה מגוון רחב של פיצות, לרבות פיצות בסגנון איטלקי קלאסי, וכן פיצות מיוחדות. המסעדה מציעה גם מבחר מנות איטלקיות אחרות, כגון פסטות, סלטים וכריכים. התפריט כולל גם מגוון בירות ויינות.

פיצות קלאסיות בסגנון איטלקי

ביג אפל פיצה בית הכרם מציעה מבחר פיצות בסגנון איטלקי קלאסי. הפיצות האלה עשויות עם מרכיבים טריים ומבושלות לשלמות. הפיצות הקלאסיות בסגנון איטלקי כוללות את מרגריטה, מרינרה וקוואטרו פורמאגי.

פיצות מיוחדות

ביג אפל פיצה בית הכרם מציעה גם מבחר פיצות מיוחדות. הפיצות הללו עשויות עם מרכיבים ייחודיים ובטוח ישמחו כל חובב פיצה. הפיצות המיוחדות כוללות את הוואי, הים תיכוני והצמחוני.

מנות איטלקיות אחרות

בנוסף לפיצות, ביג אפל פיצה בית הכרם מציעה גם מבחר מנות איטלקיות נוספות. מנות אלה כוללות פסטות, סלטים וכריכים. המסעדה מציעה גם מגוון של בירות ויינות.

ביג אפל פיצה כתובת בית הכרם

ביג אפל פיצה בית הכרם ממוקמת ברחוב הכרם 8, אילת. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע בין השעות 11:00-23:00. למידע נוסף בקרו ב-Big Apple Pizza בית הכרם ביוטיוב. Big Apple Pizza בית הכרם היא מסעדת פיצה פופולרית הממוקמת בעיר אילת. המסעדה קיימת כבר שנים רבות והפכה למועדפת בקרב מקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ידועה בפיצות הטעימות שלה, העשויות מחומרי גלם טריים ומבושלות לשלמות. התפריט כולל גם מגוון מנות איטלקיות אחרות, כמו פסטות, סלטים וכריכים. המסעדה מציעה גם מבחר רחב של בירות ויינות. המסעדה ממוקמת ברחוב הכרם 8 אילת ופתוחה שבעה ימים בשבוע בין השעות 11:00-23:00. למידע נוסף בקרו ב-Big Apple Pizza בית הכרם ביוטיוב.

דילוג לתוכן