דף הבית » מוצרי אפל » טרמינטור אפל הגורל האפל עידן

טרמינטור אפל הגורל האפל עידן

טרמינטור אפל הגורל האפל עידן

טרמינטור אפל הגורל האפל עידן

Terminator Dark Fate הוא סרט פעולה מדע בדיוני משנת 2019 בבימויו של טים מילר. זהו הפרק השישי בזיכיון Terminator. בסרט מככבים ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון, מקנזי דיוויס, נטליה רייס, גבריאל לונה ודייגו בונטה. הסרט יצא לאקרנים בארצות הברית ב-1 בנובמבר 2019. הגבלת הגיל לסרט משתנה ממדינה למדינה. בארצות הברית, הסרט מדורג R עבור אלימות לאורך כל הדרך, שפה ועירום קצר. בבריטניה, הסרט מדורג 15 עבור אלימות חזקה, שפה ועירום. בקנדה, הסרט מדורג 14A עבור אלימות, שפה ועירום. באוסטרליה, הסרט מדורג MA15+ עבור אלימות חזקה, שפה ועירום.

הגבלת גיל במדינות שונות

בארצות הברית, הסרט מדורג R עבור אלימות לאורך כל הדרך, שפה ועירום קצר. המשמעות היא שכל מי מתחת לגיל 17 חייב להיות מלווה במבוגר. בבריטניה, הסרט מדורג 15 עבור אלימות חזקה, שפה ועירום. המשמעות היא שכל מי מתחת לגיל 15 חייב להיות מלווה במבוגר. בקנדה, הסרט מדורג 14A עבור אלימות, שפה ועירום. המשמעות היא שכל מי מתחת לגיל 14 חייב להיות מלווה במבוגר. באוסטרליה, הסרט מדורג MA15+ עבור אלימות חזקה, שפה ועירום. המשמעות היא שכל מי מתחת לגיל 15 חייב להיות מלווה במבוגר.

השוואה מהירה

מדינה הגבלת גיל
ארצות הברית R (17 ומטה חייב להיות מלווה במבוגר)
הממלכה המאוחדת 15 (15 ומטה חייבים בליווי מבוגר)
קנדה 14A (14 ומטה חייבים בליווי מבוגר)
אוֹסטְרַלִיָה MA15+ (15 ומטה חייבים בליווי מבוגר)

Terminator Dark Fate הוא סרט שצפוי לו מאוד והוא בטוח יהיה להיט בקרב מעריצי הזיכיון. עם זאת, חשוב להיות מודעים להגבלות הגיל במדינות שונות לפני הצפייה בסרט. חשוב גם להיות מודעים לתוכן של הסרט לפני הצפייה בו, מכיוון שהוא מכיל אלימות, שפה ועירום. הסרט קיבל ביקורות חיוביות בדרך כלל מהמבקרים. ב-Rotten Tomatoes, לסרט יש דירוג אישור של 73% על סמך ביקורות של 250 מבקרים. הקונצנזוס הקריטי של האתר קורא, "Terminator: Dark Fate מספק אקשן מלהיב וריגושים חזותיים, גם אם זה לא תמיד מסתכם במעקב מספק לקלאסיקה של הזיכיון". ב-Metacritic, לסרט יש ציון של 59 מתוך 100 על סמך ביקורות של 43 מבקרים. Terminator Dark Fate בטוח יהיה להיט בקרב מעריצי הפרנצ'ייז. חשוב להיות מודעים להגבלות הגיל במדינות שונות לפני הצפייה בסרט. כמו כן, חשוב להיות מודעים לתוכן הסרט לפני הצפייה בו, שכן הוא מכיל אלימות, שפה ועירום. למידע נוסף על הסרט, בדוק את הטריילר הרשמי ביוטיוב.

דילוג לתוכן