דף הבית » מידע מקצועי » יויו עגלת מחיר באילת

יויו עגלת מחיר באילת

2023-06-05 12:09:00+02:00

מהי עגלת יויו?

עגלת Yoyo היא עגלה קלת משקל, קומפקטית ונוחה לשימוש, המושלמת להורים בדרכים. הוא תוכנן כך שיהיה קל לקפל ולפרוק, וניתן לשאת אותו ביד אחת. עגלת Yoyo תוכננה גם כך שתהיה נוחה להורה וגם לילד, עם מושב מרופד והדום מתכוונן. לעגלה יש גם רתמה בעלת חמש נקודות לשמירה על אבטחת הילד.

תכונות של עגלת יויו

לעגלת Yoyo מספר תכונות שהופכות אותה לבחירה מצוינת עבור ההורים. הוא קל משקל וקל לתמרון, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור הורים עסוקים. לעגלה גם מערכת קיפול ביד אחת, מה שמקל על אחסון ושינוע. לעגלה יש גם רתמה בעלת חמש נקודות לשמירה על בטיחות ונוחות הילד. לעגלה יש גם מושב מרופד והדום מתכוונן לנוחות נוספת.

יויו עגלת מחיר באילת

את עגלת יויו ניתן להשיג באילת במחיר של 1,299 ₪. מחיר זה כולל את העגלה, את רתמת חמש הנקודות ואת הדום המתכוונן. העגלה זמינה גם במגוון צבעים, כך שההורים יכולים לבחור את המתאימה ביותר לצרכיהם.

היתרונות של עגלת יויו

עגלת Yoyo היא בחירה מצוינת להורים המחפשים עגלה קלת משקל וקלה לשימוש. העגלה נועדה להיות נוחה הן להורה והן לילד, עם מושב מרופד והדום מתכוונן. לעגלה יש גם רתמה בעלת חמש נקודות לשמירה על אבטחת הילד. כמו כן, העגלה קלה לקיפול ולפתיחה, וניתן לשאת אותה ביד אחת.

איפה קונים את עגלת יויו באילת

את עגלת יויו ניתן להשיג באילת במספר חנויות. הורים יכולים למצוא את העגלה בבייבי וורלד, בייבי בוטיק ובבייבי לנד. הורים יכולים גם לרכוש את העגלה אונליין מהאתר הרשמי של Yoyo. האתר מציע משלוח חינם בהזמנות מעל 1,000 ש"ח. עגלת Yoyo היא בחירה מצוינת להורים המחפשים עגלה קלת משקל ונוחה לשימוש. העגלה נועדה להיות נוחה הן להורה והן לילד, עם מושב מרופד והדום מתכוונן. לעגלה יש גם רתמה בעלת חמש נקודות לשמירה על אבטחת הילד. כמו כן, העגלה קלה לקיפול ולפתיחה, וניתן לשאת אותה ביד אחת. את עגלת יויו ניתן להשיג באילת במחיר של 1,299 ₪. הורים יכולים למצוא את העגלה בבייבי וורלד, בייבי בוטיק ובבייבי לנד, או שהם יכולים לרכוש את העגלה באינטרנט מהאתר הרשמי של Yoyo.

דילוג לתוכן