דף הבית » מידע מקצועי » יויו עגלת מחיר באילת

יויו עגלת מחיר באילת

2023-05-30 19:28:00+02:00

מהי עגלת יויו?

עגלת Yoyo היא עגלה קלת משקל וקומפקטית המושלמת להורים בדרכים. הוא תוכנן כך שיהיה קל לקפל ולפרוק, והוא יכול להיכנס לתא העילי של מטוס. הוא גם תוכנן כך שיהיה נוח גם לתינוק וגם להורה, עם ידיות מתכווננות ומושב שכיבה. עגלת Yoyo זמינה במגוון צבעים וסגנונות, כך שתוכלו למצוא אחת שתתאים לצרכים ולסגנון שלכם.

מה מייחד את עגלת יויו?

עגלת Yoyo נועדה להיות קלת משקל וקלה לתמרון. הוא גם תוכנן כך שיהיה נוח גם לתינוק וגם להורה, עם ידיות מתכווננות ומושב שכיבה. לעגלת Yoyo יש גם מערכת קיפול ייחודית ביד אחת, המקלה על קיפול ופירוקה. לעגלת Yoyo יש גם מערכת רתמה בעלת חמש נקודות, השומרת על תינוקך בטוח ונוח.

יויו עגלת מחיר באילת

את עגלת יויו ניתן להשיג באילת, ישראל, במחיר של 1,499 ₪. מחיר זה כולל את העגלה, תיק הנשיאה וכיסוי הגשם. עגלת Yoyo זמינה גם במגוון צבעים וסגנונות, כך שתוכלו למצוא אחת שתתאים לצרכים ולסגנון שלכם.

תכונות של עגלת יויו

לעגלת Yoyo מספר תכונות שהופכות אותה לבחירה מצוינת עבור ההורים. הוא קל משקל וקל לתמרון, ויש לו מערכת קיפול ייחודית ביד אחת. לעגלת Yoyo יש גם מערכת רתמה בעלת חמש נקודות, השומרת על תינוקך בטוח ונוח. לעגלת Yoyo יש גם מושב שכיבה, ידיות מתכווננות ותיק נשיאה.

קל משקל וקומפקטי

עגלת Yoyo נועדה להיות קלת משקל וקלה לתמרון. הוא גם תוכנן להיות קומפקטי, כך שהוא יכול להתאים לתא העילי של מטוס. עגלת Yoyo תוכננה גם כך שתהיה נוחה גם לתינוק וגם להורה, עם ידיות מתכווננות ומושב שכיבה.

מערכת קיפול ביד אחת

לעגלת Yoyo מערכת קיפול ייחודית ביד אחת, המקלה על קיפול ופתיחה. זה מקל על אחסון והובלת העגלה, וזה גם מקל על הקמה והורדה.

מערכת רתום חמש נקודות

לעגלת Yoyo יש גם מערכת רתמה בעלת חמש נקודות, השומרת על תינוקך בטוח ונוח. מערכת הרתמה מתכווננת, כך שניתן להתאים אותה לגודל ולמשקל של תינוקך.

תיק נשיאה

עגלת Yoyo מגיעה גם עם תיק נשיאה, המקל על הובלת העגלה. תיק הנשיאה נועד להיות קל משקל ועמיד, והוא גם נועד להיות נוח גם לתינוק וגם להורה. עגלת Yoyo היא בחירה מצוינת להורים שמחפשים עגלה קלת משקל וקומפקטית שקל לקפל ולפרוק. . הוא גם תוכנן כך שיהיה נוח גם לתינוק וגם להורה, עם ידיות מתכווננות ומושב שכיבה. את עגלת יויו ניתן להשיג באילת, ישראל, במחיר של 1,499 ₪. למידע נוסף על עגלת Yoyo, עיין בסרטון YouTube זה.

דילוג לתוכן