דף הבית » מוצרי אפל » יצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

יצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

יצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

יצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הפופולריות ביותר בעולם, והמוצרים שלה נמצאים בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל אם אתה רוצה לנצל את כל התכונות שיש לאפל להציע, עליך ליצור חשבון אפל. לרוע המזל, לאנשים רבים אין כרטיס אשראי, מה שעלול להקשות על יצירת חשבון. אבל אל דאגה, עדיין אפשר ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. הנה איך.

שלב 1: קבל מזהה אפל

הצעד הראשון ליצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי הוא לקבל מזהה אפל. מזהה אפל הוא שם משתמש ייחודי שבו אתה משתמש כדי לגשת לכל השירותים של אפל, כולל חנות האפליקציות, iCloud ועוד. כדי לקבל מזהה אפל, עבור אל אתר האינטרנט של אפל ולחץ על כפתור "צור מזהה אפל שלך".

שלב 2: הזן את המידע שלך

לאחר שלחצתם על כפתור "צור מזהה Apple שלך", תועבר לדף שבו תוכל להזין את המידע שלך. זה כולל את השם, כתובת האימייל והסיסמה שלך. הקפד להשתמש בסיסמה חזקה שלא תשכח.

שלב 3: בחר אמצעי תשלום

השלב הבא הוא בחירת אמצעי תשלום. מכיוון שאין לך כרטיס אשראי, תצטרך לבחור באפשרות "ללא". זה יאפשר לך ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי.

שלב 4: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

לאחר שבחרת באפשרות "ללא", תצטרך לאמת את כתובת הדוא"ל שלך. אפל תשלח לך אימייל עם קישור שעליך ללחוץ עליו כדי לאמת את כתובת הדוא"ל שלך. לאחר שלחצת על הקישור, חשבון Apple שלך ייווצר.

שלב 5: התחל להשתמש בחשבון Apple שלך

לאחר יצירת חשבון Apple שלך, אתה יכול להתחיל להשתמש בו מיד. אתה יכול להוריד אפליקציות מ-App Store, להשתמש ב-iCloud כדי לאחסן את הנתונים שלך ועוד. אתה יכול גם להשתמש ב-Apple ID שלך כדי להיכנס לשירותים אחרים של Apple, כגון Apple Music ו-Apple TV. יצירת חשבון Apple ללא כרטיס אשראי היא קלה וניתן לעשות זאת בכמה שלבים. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לקבל מזהה אפל, להזין את המידע שלך, לבחור באפשרות "ללא" לתשלום, ולאמת את כתובת הדוא"ל שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתחיל להשתמש בחשבון Apple שלך מיד. למידע נוסף, בדוק את הסרטון המועיל הזה .

דילוג לתוכן