דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הפופולריות בעולם, ומוצרים שלה נמצאים בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם. אבל כדי להשתמש במוצרים שלהם, אתה צריך חשבון אפל. לרוע המזל, לאנשים רבים אין כרטיס אשראי, אשר נדרש לפתיחת חשבון אפל. אבל אל דאגה, יש עדיין דרכים לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי.

צור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי

הצעד הראשון ליצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי הוא יצירת מזהה אפל. Apple ID הוא שם משתמש ייחודי המשמש לגישה לשירותי Apple, כגון App Store, iCloud ו-iTunes. כדי ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי, תצטרך להשתמש ב-App Store או ב-iTunes.

שימוש ב-App Store

App Store היא החנות המקוונת של אפל להורדת אפליקציות ומשחקים. כדי ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי, פתח את ה-App Store וחפש כל אפליקציה חינמית. לאחר שתמצא אפליקציה חינמית, הקש על כפתור "קבל" ולאחר מכן הקש על "צור Apple ID". לאחר מכן תתבקש להזין את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. לאחר שהזנת את כל המידע הנדרש, הקש על "הבא" ולאחר מכן על "הסכים" לתנאים וההגבלות. לאחר מכן תתבקש להזין אמצעי תשלום. בחר "ללא" ולאחר מכן הקש על "הבא". לאחר מכן תתבקש לאמת את מזהה Apple שלך. לאחר אימות Apple ID שלך, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לשירותי Apple.

שימוש ב-iTunes

אם אין לך גישה ל-App Store, תוכל גם ליצור מזהה אפל ללא כרטיס אשראי באמצעות iTunes. כדי לעשות זאת, פתח את iTunes וחפש כל שיר חינמי. לאחר שתמצא שיר חינמי, לחץ על כפתור "קבל" ולאחר מכן לחץ על "צור Apple ID". לאחר מכן תתבקש להזין את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. לאחר שהזנת את כל המידע הנדרש, לחץ על "הבא" ולאחר מכן "הסכים" לתנאים וההגבלות. לאחר מכן תתבקש להזין אמצעי תשלום. בחר "ללא" ולאחר מכן לחץ על "הבא". לאחר מכן תתבקש לאמת את מזהה Apple שלך. לאחר אימות Apple ID שלך, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לשירותי Apple.

השוואה מהירה

שיטה חנות אפליקציות iTunes
גִישָׁה כן כן
נדרש כרטיס אשראי לא לא

לסיכום, אפשר ליצור חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. אתה יכול לעשות זאת באמצעות App Store או iTunes. שתי השיטות דורשות ממך להזין את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. לאחר שהזנת את כל המידע הנדרש, תתבקש להזין אמצעי תשלום. בחר "ללא" ולאחר מכן עקוב אחר ההוראות כדי לאמת את מזהה Apple שלך. לאחר אימות Apple ID שלך, תוכל להשתמש בו כדי לגשת לשירותי Apple. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן