דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לגלות חיוב כפול של אפל מיוזיק

כיצד לגלות חיוב כפול של אפל מיוזיק

כיצד לגלות חיוב כפול של אפל מיוזיק

כיצד לגלות אם אתה מחויב כפול עבור Apple Music

Apple Music הוא שירות סטרימינג נהדר, אבל זה יכול להיות קשה לעקוב אחר החיוב שלך. אם לא תיזהר, אתה עלול בסופו של דבר לקבל חיוב כפול עבור Apple Music. הנה איך לגלות אם אתה מחויב כפול וכיצד לתקן את זה.

בדוק את הגדרות המנוי שלך

הצעד הראשון כדי לגלות אם אתה מחויב כפול עבור Apple Music הוא לבדוק את הגדרות המנוי שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות באייפון או אייפד שלך, ואז הקשה על שמך ובחירה בהרשמות. כאן, תוכל לראות את כל המינויים הפעילים שלך, כולל Apple Music. אם אתה רואה שני מינויים פעילים של Apple Music, אתה מחויב כפול. תצטרך לבטל את אחד המנויים כדי להפסיק את החיוב הכפול.

בדוק את היסטוריית התשלומים שלך

דרך נוספת לגלות אם אתה מחויב כפול עבור Apple Music היא לבדוק את היסטוריית התשלומים שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית App Store באייפון או אייפד שלך, ואז הקשה על סמל הפרופיל שלך ובחירה בפרטי תשלום. כאן תוכל לראות רשימה של כל הרכישות האחרונות שלך, כולל כל מינויים של Apple Music. אם אתה רואה שני מינויים פעילים של Apple Music בהיסטוריית התשלומים שלך, אתה מחויב כפול. תצטרך לבטל את אחד המנויים כדי להפסיק את החיוב הכפול.

צור קשר עם התמיכה של אפל

אם אתה עדיין לא בטוח אם אתה מחויב כפול עבור Apple Music, תוכל לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאתר התמיכה של Apple ובחירה בנושא Apple Music. כאן תוכל למצוא מידע ליצירת קשר עם התמיכה של Apple, כמו גם קישור לצ'אט עם נציג התמיכה של Apple. נציג התמיכה של Apple יוכל לעזור לך לקבוע אם אתה מחויב כפול עבור Apple Music ו איך לתקן את זה.

כיצד לתקן חיוב כפול של Apple Music

אם החלטת שאתה מחויב כפול עבור Apple Music, תצטרך לנקוט בצעדים כדי לתקן את זה. הנה איך לעשות את זה.

בטל את אחד המנויים

הצעד הראשון בתיקון חיוב כפול של Apple Music הוא ביטול אחד המנויים. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאפליקציית ההגדרות באייפון או אייפד שלך, ואז הקשה על שמך ובחירה בהרשמות. כאן, תוכל לראות את כל המינויים הפעילים שלך, כולל Apple Music. הקש על המנוי שברצונך לבטל, ולאחר מכן הקש על כפתור ביטול מנוי. זה יבטל את המנוי ויפסיק את החיוב הכפול.

צור קשר עם התמיכה של אפל

אם אתה עדיין מתקשה לבטל את אחד המינויים, תוכל לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לאתר התמיכה של Apple ובחירה בנושא Apple Music. כאן תוכל למצוא מידע ליצירת קשר עם התמיכה של אפל, כמו גם קישור לצ'אט עם נציג התמיכה של אפל. נציג התמיכה של אפל יוכל לעזור לך לבטל את אחד המנויים ולהפסיק את החיוב הכפול.

בדוק את הצהרת כרטיס האשראי שלך

לבסוף, עליך לבדוק את הצהרת כרטיס האשראי שלך כדי לוודא שאינך מחויב כפול עבור Apple Music. אם אתה רואה שני מינויים פעילים של Apple Music בפירוט כרטיס האשראי שלך, תצטרך ליצור קשר עם חברת האשראי שלך כדי לערער על החיובים.

השוואה מהירה

שיטה איך לעשות את זה
בדוק את הגדרות המנוי עבור לאפליקציית ההגדרות באייפון או באייפד שלך, ולאחר מכן הקש על שמך ובחר מינויים.
בדוק את היסטוריית התשלומים עבור לאפליקציית App Store באייפון או באייפד שלך, ולאחר מכן הקש על סמל הפרופיל שלך ובחר פרטי תשלום.
צור קשר עם התמיכה של אפל עבור אל אתר התמיכה של Apple ובחר את הנושא של Apple Music.
בטל את אחד המנויים עבור לאפליקציית ההגדרות באייפון או באייפד שלך, ולאחר מכן הקש על שמך ובחר מינויים.
בדוק הצהרת כרטיס אשראי בדוק את הצהרת כרטיס האשראי שלך כדי לוודא שאינך מחויב כפול עבור Apple Music.

לסיכום, חשוב לעקוב אחר החיוב שלך עבור Apple Music כדי לוודא שלא תחויב כפול. אם אתה חושב שאתה מחויב כפול, עליך לבדוק את הגדרות המנוי, היסטוריית התשלומים והצהרת כרטיס האשראי שלך כדי לגלות זאת. אם אתה מחויב כפול, עליך לפנות לתמיכה של Apple לקבלת עזרה בביטול אחד המנויים. למידע נוסף על Apple Music, תוכל לצפות בסרטון YouTube זה .

דילוג לתוכן