דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לייבא אנשי קשר למכשיר Apple

כיצד לייבא אנשי קשר למכשיר Apple

כיצד לייבא אנשי קשר למכשיר Apple

כיצד לייבא אנשי קשר למכשיר Apple

ייבוא אנשי קשר למכשיר אפל יכול להיות משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות. עם השלבים הנכונים, אתה יכול בקלות להעביר אנשי קשר מהמכשיר הישן שלך לחדש שלך. הנה איך לעשות את זה.

שלב 1: ייצא אנשי קשר מהמכשיר הישן שלך

השלב הראשון בייבוא אנשי קשר למכשיר אפל הוא לייצא אותם מהמכשיר הישן שלך. בהתאם לסוג המכשיר שברשותך, תהליך זה עשוי להשתנות. עבור מכשירי אנדרואיד, תוכל לייצא אנשי קשר לקובץ ‎.vcf. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית אנשי הקשר והקש על תפריט שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. בחר "ייצוא" ולאחר מכן בחר "ייצוא לקובץ .vcf." עבור מכשירי iOS, תוכל לייצא אנשי קשר לקובץ .vcf על ידי פתיחת אפליקציית אנשי הקשר והקשה על תפריט שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. בחר "ייצוא" ולאחר מכן בחר "ייצוא vCard".

שלב 2: ייבא אנשי קשר למכשיר Apple שלך

לאחר שייצאת את אנשי הקשר שלך מהמכשיר הישן שלך, תוכל לייבא אותם למכשיר Apple שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית אנשי הקשר והקש על תפריט שלוש הנקודות בפינה השמאלית העליונה. בחר "ייבוא" ולאחר מכן בחר "ייבא מקובץ .vcf". לאחר מכן תתבקש לבחור את קובץ ה-.vcf שייצאת מהמכשיר הישן שלך. לאחר שתבחר את הקובץ, אנשי הקשר שלך יובאו למכשיר Apple שלך.

שלב 3: סנכרון אנשי קשר ל-iCloud

לאחר שייבאת את אנשי הקשר שלך למכשיר Apple שלך, תרצה לסנכרן אותם עם iCloud. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על "iCloud". ודא שהלחצן "אנשי קשר" מופעל. זה יסנכרן את אנשי הקשר שלך עם iCloud, כך שהם יהיו זמינים בכל מכשירי Apple שלך.

שלב 4: העברת אנשי קשר למכשיר חדש

אם אי פעם תצטרך להעביר את אנשי הקשר שלך למכשיר חדש, תוכל לעשות זאת בקלות. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להיכנס לחשבון iCloud שלך במכשיר החדש ואנשי הקשר שלך יסונכרנו אוטומטית.

סיכום

ייבוא אנשי קשר למכשיר Apple הוא קל אם אתה יודע את השלבים הנכונים. פשוט ייצא את אנשי הקשר שלך מהמכשיר הישן שלך, ייבא אותם למכשיר Apple שלך וסנכרן אותם עם iCloud. לאחר מכן, אם אי פעם תצטרך להעביר את אנשי הקשר שלך למכשיר חדש, פשוט היכנס לחשבון ה-iCloud שלך והם יסונכרנו באופן אוטומטי. למידע נוסף על איך לייבא אנשי קשר למכשיר אפל, עיין בסרטון הדרכה מועיל זה. לסיכום:

  • ייצא אנשי קשר מהמכשיר הישן שלך
  • ייבא אנשי קשר למכשיר Apple שלך
  • סנכרן אנשי קשר ל-iCloud
  • העברת אנשי קשר למכשיר חדש

על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל לייבא בקלות אנשי קשר למכשיר אפל.

דילוג לתוכן