דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לכבות את הטלוויזיה עם שלט של Apple

כיצד לכבות את הטלוויזיה עם שלט של Apple

כיצד לכבות את הטלוויזיה עם שלט של Apple

מבוא

כיבוי הטלוויזיה עם שלט של אפל הוא תהליך פשוט, אבל זה יכול להיות מבלבל אם אתה לא מכיר את סוגי השלטים השונים הזמינים. במאמר זה, נספק מדריך שלב אחר שלב לשימוש בשלט של אפל לכיבוי הטלוויזיה, כמו גם השוואה בין סוגי השלטים השונים של אפל הזמינים.

סוגי השלטים של אפל

אפל מציעה מספר סוגים שונים של שלטים, שלכל אחד מהם יש תכונות ויכולות ייחודיות משלו. הסוג הנפוץ ביותר של השלט של אפל הוא השלט Siri, המצורף ל-Apple TV. השלט של Siri כולל מיקרופון מובנה וניתן להשתמש בו כדי לשלוט ב-Apple TV באמצעות פקודות קוליות. אפליקציית Apple Remote היא סוג אחר של שלט של Apple. ניתן להוריד אפליקציה זו מ-App Store ולהשתמש בה כדי לשלוט ב-Apple TV מ-iPhone, iPad או iPod touch. לאפליקציה יש משטח רגיש למגע וניתן להשתמש בה כדי לשלוט ב-Apple TV באמצעות מחוות. השלט של Apple TV הוא שלט פיזי שניתן להשתמש בו כדי לשלוט ב-Apple TV. לשלט זה יש פריסת כפתורים מסורתית וניתן להשתמש בו כדי לשלוט ב-Apple TV באמצעות לחצנים.

השוואה מהירה

סוג שלט מאפיינים
שלט סירי מיקרופון מובנה, פקודות קוליות
אפליקציית Apple Remote משטח רגיש למגע, מחוות
שלט Apple TV פריסת כפתורים מסורתית, כפתורים

כיצד לכבות את הטלוויזיה עם שלט של Apple

כיבוי הטלוויזיה עם שלט של אפל הוא תהליך פשוט. השלבים משתנים מעט בהתאם לסוג השלט שבו אתה משתמש, לכן אנו נספק הוראות עבור כל סוג שלט.

שלט סירי

כדי לכבות את הטלוויזיה עם השלט של Siri, לחץ והחזק את לחצן הבית למשך מספר שניות. הטלוויזיה תכבה.

אפליקציית Apple Remote

כדי לכבות את הטלוויזיה עם אפליקציית Apple Remote, פתח את האפליקציה והקש על סמל ההפעלה. הטלוויזיה תכבה.

שלט Apple TV

כדי לכבות את הטלוויזיה באמצעות Apple TV Remote, לחץ והחזק את לחצן התפריט למשך מספר שניות. הטלוויזיה תכבה.

שאלות ותשובות

האם אוכל להשתמש באפליקציית Apple Remote כדי לשלוט ב-Apple TV שלי?

כן, אתה יכול להשתמש באפליקציית Apple Remote כדי לשלוט ב-Apple TV שלך. לאפליקציה יש משטח רגיש למגע וניתן להשתמש בה כדי לשלוט ב-Apple TV באמצעות מחוות.

האם אוכל להשתמש בשלט ה-Apple TV כדי לשלוט ב-Apple TV שלי?

כן, אתה יכול להשתמש בשלט ה-Apple TV כדי לשלוט ב-Apple TV שלך. לשלט יש פריסת כפתורים מסורתית וניתן להשתמש בו כדי לשלוט ב-Apple TV באמצעות כפתורים.

האם אוכל להשתמש בשלט Siri כדי לשלוט ב-Apple TV שלי?

כן, אתה יכול להשתמש בשלט Siri כדי לשלוט ב-Apple TV שלך. השלט כולל מיקרופון מובנה ובאמצעותו ניתן לשלוט ב-Apple TV באמצעות פקודות קוליות.

סיכום

כיבוי הטלוויזיה עם שלט של אפל הוא תהליך פשוט. בהתאם לסוג השלט שבו אתה משתמש, השלבים עשויים להשתנות מעט. ניתן להשתמש בשלט Siri לשליטה ב-Apple TV באמצעות פקודות קוליות, באפליקציית Apple Remote ניתן לשלוט ב-Apple TV באמצעות מחוות, וב-Apple TV Remote ניתן לשלוט ב-Apple TV באמצעות לחצנים. עם השלט הנכון, אתה יכול בקלות לכבות את הטלוויזיה עם שלט של אפל.

דילוג לתוכן