דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להשתמש בשלט Apple TV

כיצד להשתמש בשלט Apple TV

כיצד להשתמש בשלט Apple TV

מהו השלט של Apple TV?

השלט של Apple TV הוא מכשיר כף יד קטן המאפשר לך לשלוט ב-Apple TV שלך. יש לו משטח מגע, כפתורים ומיקרופון לפקודות קוליות. עם השלט, תוכל לנווט בתפריטי Apple TV, לבחור אפליקציות ולשלוט בהפעלה.

כיצד להשתמש בשלט Apple TV

התאמה של השלט

לפני שתוכל להשתמש בשלט ה-Apple TV, עליך להתאים אותו ל-Apple TV שלך. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצני התפריט והגברת עוצמת הקול בשלט למשך חמש שניות. נורית ה-LED בשלט תהבהב, מה שמציין שהוא מוכן להתאמה. לאחר מכן, פתח את אפליקציית ההגדרות ב-Apple TV ובחר בשלטים והתקנים. בחר באפשרות לשיוך שלט חדש ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

ניווט בתפריטי Apple TV

לאחר שיוך השלט שלך, תוכל להשתמש בו כדי לנווט בתפריטי Apple TV. כדי לנוע בין התפריטים, השתמש במשטח המגע בשלט. החלק למעלה, למטה, שמאלה או ימינה כדי להזיז את הסמן. כדי לבחור אפשרות, לחץ על לוח המגע. כדי לחזור לתפריט הקודם, לחץ על כפתור התפריט.

שימוש בכפתורים

לשלט של Apple TV יש כמה לחצנים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשלוט בהפעלה. לחצן ההפעלה/השהה יתחיל או יפסיק את ההשמעה. הלחצנים הגברת עוצמת הקול והנמכת עוצמת הקול יכוונו את עוצמת הקול. כפתור הבית יחזיר אותך למסך הבית. כפתור Siri יפעיל את Siri, העוזרת הקולית של אפל.

שימוש בפקודות קוליות

השלט של Apple TV כולל מיקרופון מובנה שבו אתה יכול להשתמש כדי לשלוט ב-Apple TV שלך עם הקול שלך. כדי להפעיל את Siri, לחץ והחזק את לחצן Siri בשלט. לאחר מכן, אמור את הפקודה שלך לתוך המיקרופון. אתה יכול להשתמש ב-Siri כדי לחפש סרטים ותוכניות טלוויזיה, להפעיל אפליקציות ולשלוט בהפעלה.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להשתמש בשלט של Apple TV כדי לשלוט בטלוויזיה שלי?

ת: לא, השלט של Apple TV נועד לשלוט ב-Apple TV בלבד. כדי לשלוט בטלוויזיה שלך, תצטרך להשתמש בשלט של הטלוויזיה.

ש: האם אוכל להשתמש בשלט ה-Apple TV כדי לשלוט ב-Mac שלי?

ת: לא, השלט של Apple TV נועד לשלוט ב-Apple TV בלבד. כדי לשלוט ב-Mac שלך, תצטרך להשתמש במשטח העקיבה או בעכבר של ה-Mac.

ש: האם אוכל להשתמש בשלט של Apple TV כדי לשלוט באייפון שלי?

ת: לא, השלט של Apple TV נועד לשלוט ב-Apple TV בלבד. כדי לשלוט באייפון שלך, תצטרך להשתמש במסך המגע של האייפון.

ש: האם אוכל להשתמש בשלט ה-Apple TV כדי לשלוט ב-Apple Watch שלי?

ת: לא, השלט של Apple TV נועד לשלוט ב-Apple TV בלבד. כדי לשלוט ב-Apple Watch שלך, תצטרך להשתמש במסך המגע של Apple Watch או בכתר הדיגיטלי.

סיכום

השלט של Apple TV הוא מכשיר כף יד קטן המאפשר לך לשלוט ב-Apple TV שלך. כדי להשתמש בשלט, עליך להתאים אותו ל-Apple TV שלך. לאחר מכן, תוכל להשתמש במשטח המגע, בלחצנים ובמיקרופון כדי לנווט בתפריטים, לבחור אפליקציות ולשלוט בהפעלה. עם השלט של Apple TV, אתה יכול להשתמש ב-Siri כדי לחפש סרטים ותוכניות טלוויזיה, להפעיל אפליקציות ולשלוט בהפעלה.

דילוג לתוכן