דף הבית » מוצרי אפל » כיצד למחוק מהזיכרון של Apple TV

כיצד למחוק מהזיכרון של Apple TV

כיצד למחוק מהזיכרון של Apple TV

מה זה Apple TV?

Apple TV הוא נגן מדיה דיגיטלי ומיקרוקונסולה שפותחה ונמכרת על ידי Apple Inc. זהו מכשיר רשת קטן ומכשיר בידור שיכול לקבל נתונים דיגיטליים ממספר מקורות ולהזרים אותם לטלוויזיה. Apple TV הוא מכשיר יותר ויותר פופולרי להזרמת סרטים, תוכניות ומוזיקה, כמו גם לשחק משחקים ושימוש באפליקציות.

מהו זיכרון Apple TV?

זיכרון Apple TV הוא שטח האחסון הפנימי של המכשיר. הוא משמש לאחסון סרטים, תוכניות, אפליקציות ומשחקים שהורדתם. הוא משמש גם לאחסון נתונים הקשורים להגדרות והעדפות המכשיר.

כיצד למחוק מזיכרון Apple TV

אם אתה רוצה לפנות מקום ב-Apple TV שלך, תוכל למחוק פריטים מהזיכרון שלו. כך:

מחק סרטים ותוכניות

אם ברצונך למחוק סרטים ותוכניות מה-Apple TV שלך, תוכל לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט ההגדרות של המכשיר. משם, בחר באפשרות "כללי" ולאחר מכן בחר "נהל אחסון". פעולה זו תציג רשימה של כל הסרטים והתוכניות המאוחסנים במכשיר שלך. בחר את אלה שברצונך למחוק ולאחר מכן בחר "מחק".

מחק אפליקציות ומשחקים

כדי למחוק אפליקציות ומשחקים מה-Apple TV, עבור למסך הבית של המכשיר ובחר את האפליקציה או המשחק שברצונך למחוק. לאחר מכן, לחץ והחזק את משטח המגע בשלט של Siri עד שהאפליקציה או המשחק יתחילו לרעוד. בחר בסמל "X" שמופיע בפינה השמאלית העליונה של האפליקציה או המשחק ולאחר מכן בחר "מחק".

מחק הגדרות והעדפות

אם ברצונך למחוק הגדרות והעדפות מה-Apple TV שלך, תוכל לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט ההגדרות של המכשיר. משם, בחר באפשרות "כללי" ולאחר מכן בחר "איפוס". פעולה זו תציג רשימה של כל ההגדרות וההעדפות המאוחסנות במכשיר שלך. בחר את אלה שברצונך למחוק ולאחר מכן בחר "איפוס".

סיכום

מחיקת פריטים מהזיכרון של Apple TV היא דרך מצוינת לפנות מקום ולשמור על פעולת המכשיר בצורה חלקה. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל למחוק בקלות סרטים, תוכניות, אפליקציות, משחקים, הגדרות והעדפות מה-Apple TV שלך. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

דעה אישית

ככותב בלוג, אני מוצא את Apple TV כמכשיר שימושי להפליא. זה קל לשימוש ויש לו מגוון רחב של תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת להזרמת סרטים, תוכניות ומוזיקה. אני גם מעריך את העובדה שקל למחוק פריטים מהזיכרון שלו, מה שעוזר לשמור על פעולת המכשיר בצורה חלקה.

דילוג לתוכן