דף הבית » מוצרי אפל » כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

מה זה קודי?

Kodi הוא אפליקציית תוכנת נגן מדיה חינמית וקוד פתוח שפותחה על ידי קרן XBMC. זה מאפשר למשתמשים לנגן ולהציג את רוב המדיה הזורמת, כגון סרטונים, מוזיקה, פודקאסטים וסרטונים מהאינטרנט, כמו גם את כל קבצי המדיה הדיגיטלית הנפוצים ממדיה אחסון מקומית ורשת. Kodi זמין עבור מערכות הפעלה ופלטפורמות חומרה מרובות, עם ממשק משתמש של 10 רגל תוכנה לשימוש עם טלוויזיות ושלטים רחוקים. זה מאפשר למשתמשים לנגן ולהציג את רוב המדיה הזורמת, כגון סרטונים, מוזיקה, פודקאסטים וסרטונים מהאינטרנט, כמו גם את כל קבצי המדיה הדיגיטלית הנפוצים ממדיה אחסון מקומית ורשת.

מה זה Apple TV?

Apple TV הוא נגן מדיה דיגיטלי ומיקרוקונסולה שפותחה ונמכרת על ידי Apple Inc. זהו מכשיר רשת ומכשיר בידור קטן שיכול לקבל נתונים דיגיטליים ממספר מקורות ולהזרים אותם לטלוויזיה או לצג וידאו אחר. Apple TV הוא מכשיר מקור תואם HDMI. כדי להשתמש בו לצפייה, יש לחבר אותו לטלוויזיה עם מסך רחב בהבחנה משופרת או בהבחנה גבוהה באמצעות כבל HDMI.

כיצד להתקין Kodi ב- Apple TV

התקנת Kodi ב- Apple TV היא תהליך פשוט יחסית. הצעד הראשון הוא להוריד את אפליקציית Kodi מחנות האפליקציות. לאחר הורדת האפליקציה, פתח אותה ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותה. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל לגשת לאפליקציית Kodi ממסך הבית של Apple TV.

שלב 1: הורד את אפליקציית Kodi

הצעד הראשון הוא להוריד את אפליקציית Kodi מחנות האפליקציות. כדי לעשות זאת, פתח את ה-App Store ב-Apple TV שלך וחפש את "Kodi". לאחר שתמצא את האפליקציה, לחץ על כפתור "קבל" כדי להוריד אותה.

שלב 2: התקן את אפליקציית Kodi

לאחר הורדת האפליקציה, פתח אותה ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותה. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל לגשת לאפליקציית Kodi ממסך הבית של Apple TV.

שלב 3: הגדר את קודי

לאחר התקנת אפליקציית Kodi, תצטרך להגדיר אותה. זה כולל הגדרת מקורות המדיה שלך, הוספת הרחבות והגדרת ההגדרות. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Kodi ופעל לפי ההוראות שעל המסך.

שלב 4: תהנה מקודי ב-Apple TV

לאחר שתגדיר את Kodi ב-Apple TV שלך, אתה יכול להתחיל להזרים את הסרטים האהובים עליך, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה ועוד. אתה יכול גם להשתמש באפליקציית Kodi כדי לגשת למגוון תוספות, כגון YouTube, Netflix ועוד.

שאלות ותשובות

ש: האם קודי בחינם?

ת: כן, Kodi הוא אפליקציית תוכנת נגן מדיה חינמית וקוד פתוח שפותחה על ידי קרן XBMC.

ש: האם אוכל להשתמש בקודי ב-Apple TV שלי?

ת: כן, אתה יכול להתקין את Kodi ב-Apple TV ולגשת למגוון תוספות, כמו YouTube, Netflix ועוד.

ש: איך אני מתקין את Kodi ב- Apple TV?

ת: התקנת Kodi ב-Apple TV היא תהליך פשוט יחסית. הצעד הראשון הוא להוריד את אפליקציית Kodi מחנות האפליקציות. לאחר הורדת האפליקציה, פתח אותה ופעל לפי ההוראות שעל המסך כדי להתקין אותה. לאחר השלמת ההתקנה, תוכל לגשת לאפליקציית Kodi ממסך הבית של Apple TV.

סיכום

Kodi היא דרך מצוינת להפיק את המרב מחוויית הסטרימינג שלך ב-Apple TV. עם Kodi, אתה יכול לגשת למגוון תוספות, כגון YouTube, Netflix ועוד. התקנת Kodi ב- Apple TV היא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית Kodi מחנות האפליקציות, להתקין אותה ולהגדיר אותה. לאחר שתעשה זאת, תוכל להתחיל להזרים את הסרטים האהובים עליך, תכניות טלוויזיה, מוזיקה ועוד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן