דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפרוץ את Apple TV 3

כיצד לפרוץ את Apple TV 3

כיצד לפרוץ את Apple TV 3

מה זה Apple TV 3?

Apple TV 3 הוא הדור השלישי של מכשיר הזרמת המדיה של אפל. הוא שוחרר בשנת 2012 והוא הדגם הנוכחי של ה-Apple TV. זוהי קופסה שחורה קטנה שמתחברת לטלוויזיה שלך ומאפשרת לך להזרים תכנים מהאינטרנט, כגון סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה ועוד. יש לו גם גישה למגוון אפליקציות, כמו Netflix, Hulu ו-YouTube.

כיצד לפרוץ את Apple TV 3

פריצת Apple TV 3 היא תהליך פשוט יחסית. זה כרוך בפריצת ג'יל של המכשיר, המאפשר לך להתקין אפליקציות ותוכנות אחרות שאינן זמינות דרך חנות האפליקציות הרשמית של אפל. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לפרוץ את Apple TV 3:

שלב 1: Jailbreak את המכשיר

הצעד הראשון בפריצה ל-Apple TV 3 הוא פריצת ג'יל למכשיר. זהו תהליך המאפשר לקבל גישת שורש למכשיר, מה שמאפשר להתקין אפליקציות ותוכנות אחרות שאינן זמינות דרך חנות האפליקציות הרשמית של אפל. ישנן מספר שיטות לפריצת ג'יל של Apple TV 3, אך הפופולרית ביותר היא שימוש בכלי Seas0nPass.

שלב 2: התקנת תוכנה

לאחר ששברת את המכשיר, תוכל להתקין תוכנה שאינה זמינה דרך חנות האפליקציות הרשמית של Apple. זה כולל אפליקציות כמו XBMC, שהוא נגן מדיה המאפשר להזרים תוכן מהאינטרנט, כמו גם אפליקציות אחרות כמו Plex ו-AirPlay.

שלב 3: התקן אפליקציות

לאחר שהתקנת את התוכנה, תוכל להתקין אפליקציות שאינן זמינות דרך חנות האפליקציות הרשמית של Apple. זה כולל אפליקציות כמו Netflix, Hulu ו-YouTube. אתה יכול גם להתקין אפליקציות אחרות כגון משחקים ושירותי סטרימינג.

שלב 4: תהנו!

לאחר שהתקנת את התוכנה והאפליקציות, תוכל ליהנות מהזרמת תוכן מהאינטרנט, כמו גם משחק משחקים ושימוש באפליקציות אחרות.

סיכום

פריצת Apple TV 3 היא תהליך פשוט יחסית המאפשר לך לקבל גישה לאפליקציות ותוכנות אחרות שאינן זמינות דרך חנות האפליקציות הרשמית של אפל. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לפרוץ בקלות את Apple TV 3 שלך וליהנות מהזרמת תוכן מהאינטרנט, כמו גם משחק משחקים ושימוש באפליקציות אחרות.

סיכום

פריצת Apple TV 3 היא תהליך פשוט הכולל פריצת ג'יל של המכשיר, התקנת תוכנה ולאחר מכן התקנת אפליקציות. לאחר השלמת השלבים הללו, תוכל ליהנות מהזרמת תוכן מהאינטרנט, כמו גם משחק משחקים ושימוש באפליקציות אחרות.

דילוג לתוכן