דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל

כיצד לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל

כיצד לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל

כיצד לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל

האם אתה מחפש דרך לפתוח אייפון שננעל עם מזהה אפל? אם כן, הגעתם למקום הנכון! במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד לבטל את נעילת המכשיר והשיטות הטובות ביותר לעשות זאת.

מה זה Apple ID?

מזהה Apple הוא מזהה ייחודי המשמש לגישה לשירותי Apple כגון App Store, Apple Music, iCloud ועוד. הוא משמש גם לנעילת אייפון אם הוא אבד או נגנב.

למה תצטרך לפתוח אייפון?

אם רכשת אייפון משומש, סביר להניח שהוא נעול עם מזהה אפל. המשמעות היא שלא תוכל לגשת לאף אחד מהשירותים המשויכים למכשיר. כדי להשתמש במכשיר, תצטרך לבטל את נעילתו.

כיצד לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל

ישנן מספר דרכים לבטל את נעילת האייפון הנעול באמצעות מזהה אפל. השיטה הטובה ביותר תהיה תלויה במצב. להלן כמה מהשיטות הנפוצות ביותר:

  • צור קשר עם הבעלים הקודם: אם רכשת אייפון משומש, הדרך הטובה ביותר לבטל את הנעילה היא ליצור קשר עם הבעלים הקודם ולבקש ממנו להסיר את הנעילה. הם יכולים לעשות זאת על ידי כניסה ל-Apple ID שלהם במכשיר ואז הסרת הנעילה.
  • השתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי: ישנם מספר שירותי צד שלישי שיכולים לבטל את נעילת האייפון הנעול באמצעות מזהה אפל. שירותים אלה גובים בדרך כלל עמלה, אך הם יכולים להיות דרך מהירה וקלה לבטל את נעילת המכשיר שלך.
  • השתמש בכלי להסרת נעילת הפעלה של iCloud: אם אינך מצליח ליצור קשר עם הבעלים הקודם, תוכל להשתמש בכלי להסרת מנעול הפעלה של iCloud. כלים אלה זמינים באינטרנט וניתן להשתמש בהם כדי לעקוף את הנעילה במכשיר שלך.
  • השתמש בשירות ביטול נעילה מקצועי: אם אינך מצליח לבטל את נעילת המכשיר שלך באמצעות השיטות שלמעלה, תוכל להשתמש בשירות ביטול נעילה מקצועי. שירותים אלה גובים בדרך כלל עמלה, אך הם יכולים לספק ביטול נעילה מובטח למכשיר שלך.

השוואה מהירה

שיטה עֲלוּת זְמַן קלות שימוש
צור קשר עם הבעלים הקודמים חינם משתנה קַל
שירות ביטול נעילה של צד שלישי משתנה משתנה קַל
כלי להסרת נעילת הפעלת iCloud משתנה משתנה לְמַתֵן
שירות פתיחת נעילה מקצועי משתנה משתנה קַל

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך לפתוח אייפון נעול עם מזהה אפל, ישנן מספר שיטות בהן תוכלו להשתמש. השיטה הטובה ביותר תהיה תלויה במצב, אך ניתן להשתמש בכל השיטות המפורטות לעיל כדי לבטל את נעילת המכשיר שלך.

דילוג לתוכן