דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

מבוא

אפל היא אחת מחברות הטכנולוגיה הפופולריות ביותר בעולם. הוא מציע מגוון מוצרים ושירותים, ממכשירי אייפון ואייפד ועד ל-Apple Music ו-Apple TV. כדי לגשת לשירותים אלה, עליך להיות בעל חשבון אפל. עם זאת, לאנשים רבים אין כרטיס אשראי ואינם יכולים לפתוח חשבון אפל. למרבה המזל, יש דרך לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. במאמר זה נסביר כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי.

שלבים לפתיחת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי

שלב 1: הורד את אפליקציית App Store

הצעד הראשון לפתיחת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי הוא הורדת אפליקציית App Store. אפליקציה זו זמינה הן למכשירי iOS והן למכשירי אנדרואיד. לאחר שהורדת את האפליקציה, פתח אותה והקש על כפתור "צור מזהה אפל".

שלב 2: הזן את המידע שלך

השלב הבא הוא להזין את המידע שלך. תצטרך לספק את שמך, כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך. תצטרך גם לבחור שאלת אבטחה ותשובה. לאחר שהזנת את כל המידע שלך, הקש על כפתור "המשך".

שלב 3: בחר "ללא" כאמצעי התשלום שלך

השלב הבא הוא לבחור "ללא" כאמצעי התשלום שלך. זה יאפשר לך לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי. לאחר שבחרת "ללא" כאמצעי התשלום שלך, הקש על כפתור "צור מזהה Apple".

שלב 4: אמת את כתובת הדוא"ל שלך

השלב האחרון הוא לאמת את כתובת הדוא"ל שלך. אפל תשלח לך אימייל עם קישור אימות. לאחר שלחצת על הקישור, חשבון Apple שלך ייווצר.

סיכום

יצירת חשבון אפל ללא כרטיס אשראי קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית App Store, להזין את המידע שלך, לבחור "ללא" כאמצעי התשלום שלך, ולאמת את כתובת הדוא"ל שלך. לאחר שתבצע את כל השלבים הללו, חשבון Apple שלך ייווצר. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לעזרה, תוכל לפנות לתמיכה של Apple. צפה בסרטון זה כדי ללמוד עוד כיצד לפתוח חשבון אפל ללא כרטיס אשראי.

דילוג לתוכן