דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לצלם צילום מסך במחשב אפל

כיצד לצלם צילום מסך במחשב אפל

כיצד לצלם צילום מסך במחשב אפל

מה זה צילום מסך?

צילום מסך הוא תמונה של מה שמוצג כעת על מסך המחשב שלך. זהו כלי שימושי ללכידת מידע שברצונך לשמור או לשתף עם אחרים. ניתן להשתמש בצילומי מסך כדי לצלם תמונות של אתרים, מסמכים או פריטים אחרים שברצונך לשמור או לשתף.

כיצד לצלם צילום מסך במחשב אפל

צילום מסך במחשב אפל הוא קל וניתן לעשות אותו בכמה דרכים. להלן השיטות השונות בהן תוכל להשתמש כדי לצלם צילום מסך במחשב אפל.

שימוש בקיצור המקלדת

הדרך הנפוצה ביותר לצלם צילום מסך במחשב אפל היא להשתמש בקיצור המקלדת. כדי לצלם צילום מסך, הקש על Command + Shift + 3 מקשי בו-זמנית. זה יקח צילום מסך של כל המסך שלך וישמור אותו בשולחן העבודה שלך.

שימוש בכלי האחיזה

דרך נוספת לצלם צילום מסך במחשב אפל היא להשתמש בכלי Grab. כדי לפתוח את הכלי Grab, פתח את התיקיה Applications ובחר Utilities. לאחר מכן, פתח את אפליקציית Grab. לאחר פתיחת אפליקציית Grab, תוכל לבחור את סוג צילום המסך שברצונך לצלם. אתה יכול לצלם צילום מסך של כל המסך שלך, חלון או בחירה מהמסך שלך. לאחר שצילמת את צילום המסך, הוא יישמר בשולחן העבודה שלך.

עריכה ושיתוף של צילום המסך שלך

לאחר שצילמת צילום מסך, ייתכן שתרצה לערוך אותו או לשתף אותו עם אחרים. כדי לערוך את צילום המסך שלך, אתה יכול להשתמש באפליקציית Preview המובנית. כדי לפתוח תצוגה מקדימה, פתח את התיקיה יישומים ובחר תצוגה מקדימה. לאחר מכן, פתח את צילום המסך שברצונך לערוך. אתה יכול להשתמש בכלים בתצוגה מקדימה כדי לחתוך, לסובב או להוסיף טקסט לצילום המסך שלך. כדי לשתף את צילום המסך שלך, אתה יכול להשתמש באפליקציית הדואר המובנית. כדי לפתוח את הדואר, פתח את תיקיית היישומים ובחר דואר. לאחר מכן, צור הודעה חדשה וצרף את צילום המסך שברצונך לשתף. אתה יכול גם להשתמש ביישומים אחרים, כגון Dropbox או Google Drive, כדי לשתף את צילום המסך שלך.

השוואה מהירה

שיטה תיאור
קיצור מקלדת הקש Command + Shift + 3 כדי לצלם צילום מסך של כל המסך שלך.
כלי לתפוס פתח את אפליקציית Grab כדי לצלם צילום מסך של כל המסך שלך, חלון או בחירה מהמסך שלך.
תצוגה מקדימה השתמש בכלים בתצוגה מקדימה כדי לערוך את צילום המסך שלך.
דוֹאַר השתמש באפליקציית הדואר כדי לשתף את צילום המסך שלך.

צילום מסך במחשב אפל הוא קל וניתן לעשות אותו בכמה דרכים. הדרך הנפוצה ביותר לצלם מסך היא להשתמש בקיצור המקלדת. אתה יכול גם להשתמש בכלי Grab כדי לצלם צילום מסך של כל המסך שלך, חלון או בחירה מהמסך שלך. לאחר שצילמת צילום מסך, תוכל להשתמש ביישום Preview כדי לערוך אותו, וביישום Mail כדי לשתף אותו.

דילוג לתוכן