דף הבית » מוצרי אפל » המחשב האישי של אפל שקדם למקינטוש

המחשב האישי של אפל שקדם למקינטוש

המחשב האישי של אפל שקדם למקינטוש

המחשב האישי של אפל

המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שיצא על ידי אפל בע"מ בשנת 1977. הוא היה קודמו למקינטוש והיה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שיוצר בייצור המוני ונמכר לציבור. המחשב האישי של אפל עוצב על ידי סטיב ווזניאק וסטיב ג'ובס. הוא התבסס על המיקרו-מעבד של מוטורולה 6800 והציג מקלדת, צג וכונן קלטות לאחסון. המחשב נמכר בצורת ערכה והמשתמשים נאלצו להרכיב אותו בעצמם. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי. זה אפשר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם המחשב באמצעות עכבר וממשק גרפי. ממשק המשתמש הגרפי עוצב על ידי Xerox PARC והתבסס על מחשב Alto. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שכלל מתורגמן BASIC מובנה. זה אפשר למשתמשים לכתוב ולהריץ תוכניות בשפת התכנות BASIC. המחשב כלל גם צג מובנה וכונן קלטות מובנה לאחסון. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שהכיל כונן תקליטונים. זה אפשר למשתמשים לאחסן נתונים על תקליטון ולהעביר אותם למחשבים אחרים. המחשב כלל גם יציאת מדפסת מובנית ויציאה טורית לחיבור להתקנים אחרים. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי. זה אפשר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם המחשב באמצעות עכבר וממשק גרפי. ממשק המשתמש הגרפי עוצב על ידי Xerox PARC והתבסס על מחשב Alto.

תכונות של המחשב האישי של אפל

המחשב האישי של אפל הציג מספר תכונות מתקדמות לתקופתו. זה היה המחשב הראשון שכלל מתורגמן BASIC מובנה, כונן תקליטונים, צג מובנה ויציאה טורית. הוא כלל גם יציאת מדפסת מובנית וכונן קלטות מובנה לאחסון. המחשב האישי של אפל כלל גם ממשק משתמש גרפי. זה אפשר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם המחשב באמצעות עכבר וממשק גרפי. ממשק המשתמש הגרפי עוצב על ידי Xerox PARC והתבסס על מחשב Alto.

השפעת המחשב האישי של אפל

המחשב האישי של אפל היה מחשב מהפכני לתקופתו. זה היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי ומתורגמן BASIC מובנה. זה היה גם המחשב הראשון שיוצר בייצור המוני ונמכר לציבור. המחשב האישי של אפל סלל את הדרך למקינטוש ולמחשבים אישיים אחרים. זה היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי ומתורגמן BASIC מובנה. זה אפשר למשתמשים לכתוב ולהריץ תוכניות בשפת התכנות BASIC. המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שהכיל כונן תקליטונים. זה אפשר למשתמשים לאחסן נתונים על תקליטון ולהעביר אותם למחשבים אחרים. המחשב כלל גם יציאת מדפסת מובנית ויציאה טורית לחיבור להתקנים אחרים. המחשב האישי של אפל היה מחשב מהפכני לתקופתו. זה היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי ומתורגמן BASIC מובנה. זה היה גם המחשב הראשון שיוצר בייצור המוני ונמכר לציבור.

סיכום

המחשב האישי של אפל היה המחשב הראשון שיצא על ידי אפל בע"מ והוא היה קודמו למקינטוש. זה היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי ומתורגמן BASIC מובנה. זה היה גם המחשב הראשון שיוצר בייצור המוני ונמכר לציבור. המחשב האישי של אפל סלל את הדרך למקינטוש ולמחשבים אישיים אחרים. זה היה המחשב הראשון שהציג ממשק משתמש גרפי ומתורגמן BASIC מובנה. זה אפשר למשתמשים לכתוב ולהריץ תוכניות בשפת התכנות BASIC. המחשב האישי של אפל היה מחשב מהפכני לתקופתו והוא סלל את הדרך למחשב האישי המודרני.

דילוג לתוכן