דף הבית » מוצרי אפל » כיצד לשלוט בעוצמת הקול משלט Apple TV

כיצד לשלוט בעוצמת הקול משלט Apple TV

כיצד לשלוט בעוצמת הקול משלט Apple TV

מבוא

השלט של Apple TV הוא דרך מצוינת לשלוט בעוצמת הקול של Apple TV. עם השלט, אתה יכול בקלות לכוונן את עוצמת הקול, להשתיק את הצליל, ואפילו לשלוט על עוצמת הקול של פלט השמע מהטלוויזיה שלך. במאמר זה, נדון כיצד לשלוט בעוצמת הקול משלט Apple TV.

התאמת עוצמת הקול

השלט של Apple TV כולל כפתור בקרת עוצמת הקול שניתן להשתמש בו כדי לכוונן את עוצמת הקול של Apple TV. כדי לכוונן את עוצמת הקול, פשוט לחץ על לחצן בקרת עוצמת הקול ולאחר מכן השתמש בחצים למעלה ולמטה כדי להגביר או להפחית את עוצמת הקול. אתה יכול גם ללחוץ ולהחזיק את לחצן בקרת עוצמת הקול כדי לכוונן במהירות את עוצמת הקול.

השתקת הסאונד

אם אתה רוצה להשתיק במהירות את הצליל ב-Apple TV שלך, אתה יכול להשתמש בלחצן ההשתקה בשלט. כדי להשתיק את הצליל, פשוט לחץ והחזק את לחצן ההשתקה. הצליל יושתק עד שתלחץ שוב על לחצן ההשתקה.

שימוש בבקרת עוצמת הקול בטלוויזיה שלך

אם יש לך טלוויזיה עם בקרת עוצמת הקול, תוכל להשתמש בה גם כדי לשלוט בעוצמת הקול של Apple TV שלך. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על לחצן בקרת עוצמת הקול בטלוויזיה שלך ולאחר מכן השתמש בחצים למעלה ולמטה כדי לכוונן את עוצמת הקול.

שימוש בהגדרות פלט אודיו

אם ברצונך לשלוט בעוצמת הקול של פלט האודיו מהטלוויזיה שלך, תוכל להשתמש בהגדרות פלט האודיו ב-Apple TV שלך. כדי לגשת להגדרות פלט השמע, עבור לתפריט ההגדרות ולאחר מכן בחר פלט שמע. מכאן, אתה יכול לכוונן את עוצמת הקול של פלט השמע מהטלוויזיה שלך.

שימוש בבקרת עוצמת הקול באוזניות שלך

אם אתה משתמש באוזניות עם Apple TV שלך, אתה יכול גם להשתמש בבקרת עוצמת הקול באוזניות כדי לכוונן את עוצמת הקול. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על לחצן בקרת עוצמת הקול באוזניות שלך ולאחר מכן השתמש בחצים למעלה ולמטה כדי לכוונן את עוצמת הקול.

סיכום

השלט של Apple TV הוא דרך מצוינת לשלוט בעוצמת הקול של Apple TV. עם השלט, אתה יכול בקלות לכוונן את עוצמת הקול, להשתיק את הצליל, ואפילו לשלוט על עוצמת הקול של פלט השמע מהטלוויזיה שלך. למידע נוסף על איך לשלוט בעוצמת הקול משלט Apple TV, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דעה אישית

אני מוצא שהשלט של Apple TV הוא דרך מצוינת לשלוט בעוצמת הקול של Apple TV שלי. זה קל לשימוש ואני יכול להתאים במהירות את עוצמת הקול או להשתיק את הצליל בכמה לחיצות בלבד. אני גם אוהב את זה שאני יכול לשלוט בעוצמת הקול של פלט האודיו מהטלוויזיה שלי באמצעות הגדרות פלט האודיו. בסך הכל, אני חושב שהשלט של Apple TV הוא דרך מצוינת לשלוט בעוצמת הקול של Apple TV שלך.

דילוג לתוכן