דף הבית » מוצרי אפל » כל מה שאתה צריך לדעת על האייפון החדש של אפל

כל מה שאתה צריך לדעת על האייפון החדש של אפל

כל מה שאתה צריך לדעת על האייפון החדש של אפל

הכירו את האייפון החדש של אפל

האייפון החדש של אפל כבר כאן והוא עמוס בתכונות. לאייפון החדש יש עיצוב מלוטש, מצלמה משופרת ומעבד חזק. זה המכשיר המושלם לכל מי שרוצה להישאר מחובר ולצלם תמונות נהדרות. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על האייפון החדש של אפל.

לְעַצֵב

לאייפון החדש יש עיצוב מלוטש ומודרני. הוא עשוי מאלומיניום וזכוכית, והוא מגיע במגוון צבעים. המכשיר קל משקל וקל לנשיאה. התצוגה בהירה ותוססת, והיא מושלמת לצפייה בסרטים ולמשחקים.

מַצלֵמָה

לאייפון החדש יש מצלמה משופרת. יש לו מצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 7 מגה-פיקסל. המצלמה מסוגלת לצלם תמונות וסרטונים מדהימים. יש לו גם מגוון תכונות, כגון מצב דיוקן ווידאו בהילוך איטי.

ביצועים

האייפון החדש מופעל על ידי מעבד A13 Bionic של אפל. המעבד הזה מהיר ויעיל להפליא. זה יכול להתמודד עם כל המשימות שלך בקלות, מגלישה באינטרנט ועד משחק. למכשיר יש גם סוללה עמידה, כך שתוכל להשתמש בו כל היום מבלי לדאוג שיגמר הכוח.

מאפיינים

לאייפון החדש יש מגוון תכונות שמבליטים אותו מהמתחרים. יש לו טכנולוגיית זיהוי פנים, כך שתוכל לפתוח את הטלפון שלך במבט אחד בלבד. יש לו גם טעינה אלחוטית, כך שתוכלו לטעון את המכשיר שלכם מבלי לחבר אותו לחשמל. למכשיר יש גם דירוג עמידות למים משופר, כך שתוכלו לקחת אותו איתכם לחוף הים או לבריכה מבלי לדאוג שייגרם לו נזק.

סיכום

האייפון החדש של אפל הוא מכשיר נהדר לכל מי שרוצה להישאר מחובר ולצלם תמונות נהדרות. יש לו עיצוב מלוטש, מצלמה משופרת ומעבד חזק. יש לו גם מגוון תכונות, כמו זיהוי פנים וטעינה אלחוטית. אם אתם מחפשים מכשיר שיכול לעשות הכל, האייפון החדש הוא הבחירה המושלמת. למידע נוסף על האייפון החדש, בדוק את הסרטון הזה .

דילוג לתוכן