דף הבית » מוצרי אפל » מחשב אפל פרו קטן: סקירה כללית

מחשב אפל פרו קטן: סקירה כללית

מחשב אפל פרו קטן: סקירה כללית

מחשב אפל פרו קטן: סקירה כללית

מחשב Apple Pro הקטן הוא מכשיר חזק ונייד שאורז הרבה פיצ'רים בחבילה קטנה. זה מיועד למי שצריך מכונה חזקה אבל לא רוצה להקריב את הניידות. הוא מושלם לסטודנטים, לאנשי מקצוע ולכל מי שזקוק למכונה חזקה אך לא רוצה להיסחב עם מחשב נייד מגושם. מחשב Apple Pro הקטן מופעל על ידי מעבד Intel Core i7, המסוגל להריץ מספר יישומים בו-זמנית. יש לו גם 8GB של זיכרון RAM, המאפשר ריבוי משימות חלק. המכשיר מגיע גם עם SSD בנפח 256GB, המספק שפע של מקום אחסון עבור אפליקציות וקבצים.למחשב Apple Pro הקטן יש גם צג Retina בגודל 13 אינץ', המספק תמונה חדה ותוססת. התצוגה גם מסוגלת להציג עד 2560×1600 רזולוציה, שהיא מושלמת לצפייה בסרטים ולמשחקים. למכשיר יש גם מצלמת אינטרנט מובנית, שהיא מצוינת לשיחות ועידה בווידאו. למחשב Apple Pro הקטן יש גם מספר יציאות, כולל שתי יציאות USB 3.0, יציאת Thunderbolt 3, יציאת HDMI ושקע אוזניות. זה מקל על חיבור התקנים חיצוניים, כגון צג, מדפסת או כונן קשיח חיצוני. למכשיר יש גם קורא כרטיסים מובנה, המקל על העברת תמונות וסרטוני וידאו מהמצלמה שלך. למחשב Apple Pro הקטן יש גם מספר תכונות שהופכות אותו לבחירה מצוינת למי שצריך מכונה חזקה אבל לא לא רוצה להקריב את הניידות. הוא קל משקל וקומפקטי, מה שהופך אותו קל לנשיאה. יש לו גם חיי סוללה ארוכים, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה שצריכים לעבוד בדרכים.

ביצועים

מחשב Apple Pro הקטן הוא מכשיר רב עוצמה המסוגל להריץ מספר יישומים בו זמנית. הוא מופעל על ידי מעבד Intel Core i7, המסוגל להריץ יישומים מרובים ללא כל פיגור. למכשיר יש גם 8GB של זיכרון RAM, המאפשר ריבוי משימות חלק. המכשיר מגיע גם עם SSD בנפח 256GB, המספק שפע של שטח אחסון עבור אפליקציות וקבצים.

לְהַצִיג

למחשב האפל פרו הקטן יש גם צג רטינה בגודל 13 אינץ', המספק תמונה חדה ותוססת. התצוגה גם מסוגלת להציג עד 2560×1600 רזולוציה, שהיא מושלמת לצפייה בסרטים ולמשחקים. למכשיר יש גם מצלמת אינטרנט מובנית, שהיא מצוינת לשיחות ועידה בווידאו.

קישוריות

למחשב Apple Pro הקטן יש גם מספר יציאות, כולל שתי יציאות USB 3.0, יציאת Thunderbolt 3, יציאת HDMI ושקע אוזניות. זה מקל על חיבור התקנים חיצוניים, כגון צג, מדפסת או כונן קשיח חיצוני. למכשיר יש גם קורא כרטיסים מובנה, המקל על העברת תמונות וסרטונים מהמצלמה שלכם.

סיכום

מחשב Apple Pro הקטן הוא מכשיר חזק ונייד שאורז הרבה פיצ'רים בחבילה קטנה. זה מיועד למי שצריך מכונה חזקה אבל לא רוצה להקריב את הניידות. הוא קל משקל וקומפקטי, מה שהופך אותו קל לנשיאה. יש לו גם חיי סוללה ארוכים, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה שצריכים לעבוד בדרכים. הוא מופעל על ידי מעבד Intel Core i7, המסוגל להריץ מספר יישומים בו זמנית. יש לו גם 8GB של זיכרון RAM, המאפשר ריבוי משימות חלק. המכשיר מגיע גם עם SSD בנפח 256GB, המספק שפע של שטח אחסון עבור אפליקציות וקבצים. למכשיר יש גם צג Retina בגודל 13 אינץ', המספק תמונה חדה ותוססת. התצוגה גם מסוגלת להציג עד 2560×1600 רזולוציה, שהיא מושלמת לצפייה בסרטים ולמשחקים. למכשיר יש גם מספר יציאות, כולל שתי יציאות USB 3.0, יציאת Thunderbolt 3, יציאת HDMI ושקע אוזניות. זה מקל על חיבור התקנים חיצוניים, כגון צג, מדפסת או כונן קשיח חיצוני. למכשיר יש גם קורא כרטיסים מובנה, המקל על העברת תמונות וסרטונים מהמצלמה שלכם. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

דילוג לתוכן