דף הבית » מוצרי אפל » כל תביעה של אפל נגד סמסונג בתמונה אחת

כל תביעה של אפל נגד סמסונג בתמונה אחת

כל תביעה של אפל נגד סמסונג בתמונה אחת

אפל נגד סמסונג: ציר זמן של תביעות משפטיות

אפל וסמסונג נקלעו למאבק משפטי כבר שנים, כאשר כל חברה מאשימה את השנייה בהפרת פטנטים. שתי ענקיות הטכנולוגיה היו מעורבות בתביעות רבות, כאשר אפל טוענת שסמסונג העתקה את העיצובים שלה וסמסונג טוענת שאפל הפרה את הפטנטים שלה. במאמר זה, אנו מסתכלים על כל תביעה של אפל נגד סמסונג בתמונה אחת.

התביעה הראשונה: אפל נגד סמסונג (2011)

ב-2011, אפל הגישה תביעה נגד סמסונג, והאשימה את ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית בהפרת הפטנטים שלה. אפל טענה שסמסונג העתקה את העיצוב של מכשירי האייפון והאייפד שלה, כמו גם את ממשק המשתמש. התביעה הוכרעה בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט, כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל פיצויים בסך 548 מיליון דולר.

התביעה השנייה: אפל נגד סמסונג (2012)

ב-2012, אפל הגישה תביעה שנייה נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2.5 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 290 מיליון דולר.

התביעה השלישית: אפל נגד סמסונג (2013)

ב-2013, אפל הגישה תביעה שלישית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה הרביעית: אפל נגד סמסונג (2014)

ב-2014, אפל הגישה תביעה רביעית נגד סמסונג, כשהפעם טענה כי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה החמישית: אפל נגד סמסונג (2015)

ב-2015, אפל הגישה תביעה חמישית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה השישית: אפל נגד סמסונג (2016)

ב-2016, אפל הגישה תביעה שישית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה השביעית: אפל נגד סמסונג (2017)

ב-2017, אפל הגישה תביעה שביעית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה השמינית: אפל נגד סמסונג (2018)

ב-2018, אפל הגישה תביעה שמינית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

התביעה התשיעית: אפל נגד סמסונג (2019)

ב-2019, אפל הגישה תביעה תשיעית נגד סמסונג, הפעם בטענה שענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הפרה את הפטנטים שלה הקשורים לעיצוב מכשירי האייפון והאייפד שלה. אפל ביקשה פיצויים בסך 2 מיליארד דולר, אך התיק הוסדר בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט כאשר סמסונג הסכימה לשלם לאפל 548 מיליון דולר.

סיכום

אפל וסמסונג נקלעו למאבק משפטי כבר שנים, כאשר כל חברה מאשימה את השנייה בהפרת פטנטים. במאמר זה, בדקנו באופן מקיף כל תביעה של אפל נגד סמסונג בתמונה אחת. מהתביעה הראשונה ב-2011 ועד התביעה התשיעית ב-2019, אפל ביקשה מסמסונג פיצויים של מיליארדי דולרים. בעוד ששתי ענקיות הטכנולוגיה הצליחו ליישב את רוב המחלוקות שלהן מחוץ לבית המשפט, המאבק המשפטי בין שתי החברות רחוק מלהסתיים.

דילוג לתוכן