דף הבית » מוצרי אפל » תביעה נגד אפל בישראל אייפון 7

תביעה נגד אפל בישראל אייפון 7

תביעה נגד אפל בישראל אייפון 7

תביעה נגד אפל בישראל אייפון 7

אפל עומדת בפני תביעה בישראל בגין אייפון 7. התביעה הוגשה על ידי קבוצת צרכנים ישראלים שטוענים כי אפל הטעתה אותם לגבי תכונות האייפון 7. בתביעה נטען כי אפל לא חשפה כי לאייפון 7 יש מעבד איטי יותר מהאייפון 6s, ושחיי הסוללה היו קצרים יותר ממה שפורסם. התביעה דורשת פיצויים של עד 1,000 דולר לאדם, ומבקשת מאפל לשלם עבור עלות החלפת האייפון 7 בדגם חדש יותר. אפל טרם הגיבה על התביעה, אך סביר להניח שהחברה תיאבק בתיק בבית המשפט. התביעה היא האחרונה בסדרה של מאבקים משפטיים שאיתם התמודדה אפל בישראל. ב-2016 נתבעה אפל על ידי קבוצת צרכנים ישראלים שטענה שהחברה הטעתה אותם לגבי תכונות האייפון 6s. התביעה הוכרעה בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט. התביעה נגד אפל בישראל היא האחרונה בסדרת מאבקים משפטיים עמם התמודדה החברה בשנים האחרונות. בשנת 2017 נתבעה אפל על ידי קבוצת צרכנים בארה"ב שטענה שהחברה הטעתה אותם לגבי תכונות האייפון 7. התביעה הוכרעה בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט. התביעה נגד אפל בישראל היא האחרונה בתחום שורה של מאבקים משפטיים עמם התמודדה החברה בשנים האחרונות. בשנת 2018, אפל נתבעה על ידי קבוצת צרכנים בסין שטענה שהחברה הטעתה אותם לגבי תכונות האייפון 8. התביעה הוכרעה בסופו של דבר מחוץ לבית המשפט.

מה משמעות התביעה עבור משתמשי אייפון 7 בישראל?

לתביעה נגד אפל בישראל עשויה להיות השפעה משמעותית על משתמשי אייפון 7 בארץ. אם התביעה תצליח, הדבר עלול לגרום לכך שאפל תיאלץ לשלם פיצויים לצרכנים שהגישו את התביעה. זה גם עלול לגרום לכך שאפל תיאלץ לשלם עבור עלות החלפת האייפון 7 בדגם חדש יותר. לתביעה עשויה להיות השפעה רחבה יותר על העסקים של אפל בישראל. אם התביעה תצליח, היא עלולה להוביל לכך שצרכנים אחרים יגישו תביעות דומות נגד אפל במדינה. זה עלול לגרום לכך שאפל תיאלץ לשלם סכומי כסף גדולים בפיצויים והוצאות משפט.

השוואה מהירה

תביעה משפטית מדינה שָׁנָה מוצר
ישראל ישראל 2020 אייפון 7
לָנוּ לָנוּ 2017 אייפון 7
חרסינה חרסינה 2018 אייפון 8

לסיכום, אפל עומדת בפני תביעה בישראל בגין האייפון 7. התביעה הוגשה על ידי קבוצת צרכנים ישראלים שטוענים כי אפל הטעתה אותם לגבי תכונות האייפון 7. התביעה תובעת פיצויים של עד 1,000 דולר לאדם , ומבקש מאפל לשלם עבור עלות החלפת האייפון 7 בדגם חדש יותר. אם התביעה תצליח, היא עלולה להביא לכך שאפל תיאלץ לשלם פיצויים לצרכנים שהגישו את התביעה, כמו גם השפעה רחבה יותר על עסקיה של אפל בישראל.

דילוג לתוכן